ØysteinD Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Hei! Skal bile meg frå Oslo til Sunnfjord via Sørlandet i dei to siste vekene i juni. Tenkte å sjekke ut Preikestolen og Kjeragbolten, men kanskje det er nokon av dykk som har betre forslag? Siter
Stuttjukken Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Det er fleire artige der nede i Ryfylke. Eg hugsar ikkje akkurat kvar den var, men den er truleg ikkje langt frå Årdal i Ryfylke. Eg tenkjer på steinklippen Skomakarnibbå. Lokale folk veit nok meir om dette. Helsing Stuttjukken. Siter
Sola Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Hei, både Preikestolen og Kjerag er flotte turer, men det finnes også mange utenom turisstrømmen. Skomakernibbå er nevnt og andre er Reinaknuten, Heiahorn, Bynuten, Frafjordhatten og Selvikstakkane. Disse og og mange fler er beskrevet i den ny boka til Stavanger Turistforening "100 utvalgte turer" som kom ut i år. Ellers kan du ta en titt på min side. Steinar Siter
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Bare en liten kommentar: Det er normalt Kjerag man besøker. Kjeragbolten er bare en ekstra opplevelse for dem som bestiger dette majestetiske fjellplatået. Selve vardepunktet/utsiktspunktet på Kjerag heter forresten Nesatindane. Som du kanskje forstår, synes jeg bolten har fått litt for stor oppmerksomhet. Den er jo spektakulær, men Kjerag er så mye mer! Ta det kun som mitt personlige syn! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.