Gå til innhold
  • Bli medlem

Norrøna Beito 3000 - like god i dag?


Tom42

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Annonse

Har en Norrøna Beito 3000 pakkrammesekk fra slutten av 1970 tallet. Har byttet ut det gamle bæresystemet og hoftebeltet. Børa veier ca 25 kg ved start på turen.

Likevel, finnes det et betydelig bedre alternativ?

Jeg prøver igjen. Om Norrøna Beito 3000 pakkrammesekk ikke er kjent i dag, gir f eks en anatomisl sekk bedre bærekomfort enn en pakkrammesekk? Bærevekt 22 - 25 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjølv foretrekk eg pakkrammesekk, men det har vore voldsom utvikling både på pakkrammesekk og anatomisk sekk sidan 70-talet, utan at eg har oversikt over når Norrøna har gjort dei viktigaste endringane. Når du i tillegg skriv at du har bytta ut det gamle bæresystemet, er det ikkje godt å vite korleis sekken din er. Dersom bæresystemet ditt er oppdatert til kva som var på marknaden på 90-talet, har du i alle fall ein god sekk.

Om sekken passer godt på ryggen din eller ikkje, er også avgjerande for bærekomforten. Dersom sekken ikkje passar ryggen din, finst det betydeleg betre alternativ. Dersom sekken passar godt til ryggen din, finst det ikkje betydeleg betre alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Eg oppgradete og Beito-en min med nytt bæresystem på 90-talet, og brukte den mykje etter det.

Har den endå, men etter at nokre mus modifiserte botnen av sekkeposen blei den permittert for ei stund.

Men seinare har eg fiksa dette + nokre andre modifikasjonar.

Noko som eg såg som eit minus / plage var at vekta kom for longt ifrå ryggjen, og at posen fleksa litt til og frå ramma ved noko tung last.

Modifikasjonen gjekk ut på å montere kompresjonsreimar som var festa i ramma, noko som hjelpte mot dette, samt heldt vekta inn mot ryggjen.

På min sekk som heitte Beito 2000 var lokket fastsydd mot ryggjen, og går ikkje å heve . Det dekkar då litt dårlegt om ein har mykje i sekken.

Hadde planar om å modifisere dette og, noko som kanhende blir gjort.

For bæresystemet er det mest behagelege eg har prøvd for hoftene mine, noko som kan være ei utfordring på dei anatomiske eg har.

Bl.a. Norrøna.

Bugten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.