Gå til innhold
  • Bli medlem

Smartwool Mountaineering XHeavy Crew

turopplevelser.blogg.no

Anbefalte innlegg

Når man går på tur er det ikke tvil om at skotøyet er viktig, men sokkene man putter ned i skoene er også viktig for komforten.

Jeg har testet Smartwool Mountaineering XHeavy Crew sokker i et par år nå og kan konkludere med at de er et perfekt følge til fjellstøvlene.

1458045-8-1346514932477.jpg

De har en ekstra tykk fotseng som gjør det mer behagelig på tunge, og de har god isolasjon som holder foten varm på de kaldeste dager. Sokkene inneholder hele 82% ull, men er likevel litt elastiske som gjør at de holder seg godt på foten. Passformen holder seg bra og slitestyrken er god. Etter 2 års flittig bruk sitter sokkene fortsatt godt på foten og det er nesten ingen synlig slitasje å se.

Jeg har brukt sokkene både sommer og vinter, og det har fungert bra, selv om de kan bli litt i varmeste laget på varme sommerdager.

Disse sokkene kan jeg trygt anbefale!!

Flere erfaringer med klær og utstyr finner du på http://turopplevelser.blogg.no/

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.