Gå til innhold
  • Bli medlem

Delefamilie til hund? Hva ville dere gjort?


mindviruz

Anbefalte innlegg

Hei.

Min far jobber i nordsjøen (4 uker hjemme, og 2 uker borte), og han har en hund på to år. Jeg passer henne når han er i nordsjøen, og det er virkelig en stille, glad, leken og svært lydig hund som krever lite. Hun er veldig glad i andre hunder og sosial.

Men siden jeg har småbarn, 100% jobb, og teknisk fagskole som nettstudie utenom dette strekker ikke tiden til for å passe henne.

Vi har vurdert å søke etter en delefamilie som kunne tenke seg å passe denne hunden når han er i nordsjøen. Alle utgifter blir såklart dekket av min far. Og om det ikke skulle passe en og annen gang for vedkommende skal jeg alltids passe henne, men jeg har ikke tid til å ha henne fast så lenge jeg holder på med studiene mine og har småbarn i huset i tilleg til fulltidsjobb.

Er det noe som har erfaring med slikt, eller synes dette kan høres ut som en god (eller dårlig) idè? Jeg kommer ikke på så mange andre løsninger.

Vi har egentlig ikke lyst å selge henne, fordi det er en så utrolig snill og grei hund å ha med å gjøre, og vi er så glad i henne.

Hva ville dere ha gjort?

(Kanskje noen her inne er interessert i dette, og da skal jeg selvfølgelig komme med mer info, bilder etc)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.