Kontorstol Skrevet 12. oktober 2012 Skrevet 12. oktober 2012 Hei, er det noen som har noe erfaring med Marmot Milimalist Jacket? Må ha meg eg ny og billig skalljakke som er vanntett og vindtett, og som jeg skal bruke på fjellet både med og uten sekk. Siter
Bergtass Skrevet 15. oktober 2012 Skrevet 15. oktober 2012 Har ikke erfaringer med akkurat den, men kan fortelle deg at Marmot generelt har veldig god kvalitet. Men hva er bruksområdet? Siter
Kontorstol Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Skrevet 15. oktober 2012 Ingen svarte så valget falt på en annen jakke. Siter
Kontorstol Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Skrevet 15. oktober 2012 Outdoor Research Furio. Den har blant annet Gore-Tex Pro Shell på utsatte steder som skuldre og hette, og Gore-Tex Paclite ellers, og ikke minst livstidsgaranti! Har dog ikke fått den enda (Fra USA), men gleder meg, og skal komme med en liten anmeldelse. 1 Siter
Bergtass Skrevet 15. oktober 2012 Skrevet 15. oktober 2012 Høres spennende ut, ikke fått prøvd noen jakker fra OR enda, men står på listen. Ja du får skrive en brukererfaring når du har fått satt den litt på prøve. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.