Gå til innhold
  • Bli medlem

Vårskitur på Lomseggi 2068 moh, 28.05.05

Kim

Anbefalte innlegg

Annonse

Så det ble tur på dere, og været holdt!! Da det piplet inn tekstmelding før 6 om morran på vei ned fra Gjertvass, skjønte jeg at det var turplaner på gang.

Da jeg kjørte nedover mot Lom mens disen seg inn over Jotunheimen var det enda kjempeflott på Lomseggen, så da skjønte jeg at dere hadde en utmerket tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja været holdt! Satt og studerte værmeldinga jeg også på fredag. Det var ganske mye tvilsomt vær på gang. Vi hadde stort sett blå himmel, kun hvitt slør som dempet lyset og varmen. En flott tur med fjellsyk storesøster! Du burde få med traktorveien opp gjennom skogen til snaufjellet i boka di, Morten. Den er aktuell både sommer og vinter.

Line bryr seg ikke om været. Hun visste ikke engang hva slags vær det var meldt :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knæsj med turrapporter på Bergtatt! Fint å kunne oppdatere seg på forholdene. Bare så synd man altfor sjelden kan efrare dem sjøl. Står Kyrkjekletten 18/6 fortsatt på programmet? Der er vi jo ikke særlig avhengige av været heller... Tipper Trym stemmer "ja" åkke som også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Erik, Kyrkjekletten er i høyeste grad på programmet! Da får vi samtidig tid til å planlegge flere turer i sommer! Og selveste Trym ja, han har skjønt ordet "tur" nå. Det skal ikke stå på den karen, han er klar til å gå lenge før meg. Nesten litt urettferdig, han trenger ikke tenke på verken fjellsko eller klær... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.