turid Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Henger opp trimkasser i ny og ne, og noen av de blir ganske populære. Var på ferie i Alta og gikk noen turer på Skoddevarretoppen. Der henger en spesiell kasse med fin lukkemekanisme. Kassen er buet i fronten. Stod firmanavn på den, men det har jeg glemt. Er det noen som skjønner hva jeg mener? Eller har forslag til en kasse som lar seg lukke uten vha bånd. På vanlige postkasser flyr lokket opp i vind. Snekret noen selv, men de går i stykker etter 2-3 år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holm Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 det er vell denne du mener fra arkeoplan http://www.arkeoplan.no/index.php?option=com_content&view=article&id=112&Itemid=55 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stormåsen Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 http://www.arkeoplan.no/index.php?option=com_content&view=article&id=82&Itemid=54 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
turid Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Jepp, var akkurat den ja! Ser den er dyr, så jeg får tenke på det. Veldig bra løsning! Takk for link:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OttoStover Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Vi har brukt denne typen her i Bodø der jeg bor. Den er nå gjengs over allt her, og jeg har ikke sett en eneste gang at det har blitt ødelagt noe inni, selv om de står på svært utsatte plasser på enkelte topper. Kan du ikke snakke med kommunen eller andre som har trimkasser ( fylkes- og interesseorganisasjoner) og se om dere kan gjøre en avtale med Arkeoplan? Jeg er sikker på at prisen kommer nedover da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 En plastboks med skrulokk så ut til å fungere utmerket på Torghatten 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
turid Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2012 Takk for svar:-) Jeg hadde nok ikke råd til denne kassen, men plutselig fikk jeg melding om at noen ville sponse den! Så nå har jeg fått en splitter ny rød arkeoplankasse levert på trappa, med ei flott turbok inni:-) Slå den! kassa er så kostbar at den nesten burde hatt påmontert alarm. Flotte greier! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjell Iver Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Flott at det ordnet seg. Hvor skal kassa opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.