Kontorstol Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Hei! Jeg er ute etter en skalljakke som er vanntett og vindtett, og som samtidig varer lenge. Jeg skal bruke den hele året, men det viktigste er at den puster godt og tåler mange timer med regn. Fra før har jeg en Bergans Breheimen bukse som jeg er veldig fornøyd med, men jeg er også åpen for Gore-Tex og andre merker. Budsjettet er på ca 2000, og jeg vil derfor ha mest mulig for pengene, og da må jeg nesten spør dere her på forumet siden dere sitter på mye kunnskap og erfaringer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stormåsen Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Er vel bare å slå til da med en Breheimen II jakke, du blir ikke skuffet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontorstol Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Har sett litt på den, men jeg syns den virker litt lang og posete, og så er den litt dyr (rett under 3000). Om jeg må opp mot 3000, så syns jeg at Luster ser mer ut som noe for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stegg78 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Hvis L eller XL er din størrelse så er nok denne ett godt valg til under 2000 kr. http://www.oslosportslager.no/produkt/falketind-dri3-jacket-skalljakke-herre-oppkjop-28868.aspx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontorstol Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Hvis L eller XL er din størrelse så er nok denne ett godt valg til under 2000 kr. http://www.oslosport...kjop-28868.aspx Bruker dessverre M. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vidalroger Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Visst du skulle bestemme deg for Luster, kan jeg anbefale denne. Kjempejakke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ni liv Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 http://www.amfibi.no/display.aspx?menuid=-1001&prodid=37562 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontorstol Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Visst du skulle bestemme deg for Luster, kan jeg anbefale denne. Kjempejakke. Den er i hvert fall notert. http://www.amfibi.no...01&prodid=37562 Takker! Er det tilbudspris eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
famjsv Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Fikk Bergans dynamic til under 2000 en gang på salg. Kjempegod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontorstol Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 Er det noen som har erfaring med Norrøna Falketind dri3? Jeg har tenkt å gå en del med sekk, så den må tåle litt slitasje fra den også. Fikk Bergans dynamic til under 2000 en gang på salg. Kjempegod. Finner den ikke til den prisen, men tilbud dukker opp hele tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ni liv Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Den er i hvert fall notert. Takker! Er det tilbudspris eller? Det er tilbud ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontorstol Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 Det er tilbud ja Da satser jeg på den. Håper den tåler noen timer med regn og vind! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
REs Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Jeg kjøpte en Bergans sekken jakke til min sønn for et par år siden og det har vert en fantastisk god jakke. Denne modellen begynner vel å bli utsolgt rundt forbi så det burde kanskje være mulig å få en god pris http://ez.mx-sport.no/medlemmer/nord_troendelag/bjoern_stakset_sport/produkter/jakker/bergans_sekken_jakke Jeg ser at Komplett Fritid selger ut damemodellen til en tusenlapp så kanskje det også er noen andre som har gode tilbud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JRH Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Er det noen som har erfaring med Norrøna Falketind dri3? Jeg har tenkt å gå en del med sekk, så den må tåle litt slitasje fra den også. Til aktivt fjellbruk med ryggsekk vil jeg absolutt ikke anbefale Dri3 membran da rygg- og skulderpartiet blir gjennomvått av svette. Jeg har brukt Gore-Tex i alle år, noe jeg kommer til å fortsette med. Lykke til med valget! Finner den ikke til den prisen, men tilbud dukker opp hele tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontorstol Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2012 Sekken jeg bruker ligger ikke inn til ryggen, så det går nok bra, men håper ikke skuldrene er noe stort problem. Hva tror dere om Marmot Milimalist Jacket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontorstol Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2012 Eller hva med Bergans Super Lett Neo? 3 lags dermizax. Eller Superlett II. Håper noen har noe å si på alle jakkene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.