Jaap Skrevet 7. november 2012 Forfatter Del Skrevet 7. november 2012 Når det gjelder TNF's Base camp duffelbags; hvilken størrelse (M, L, XL) er best egnet til bruk i Paris pulk? Hva bruker dere? Har tatt innvendig mål av pulken, men synes det vanskelig å skisse et utkast av selve kombinasjonen faktisk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inaktiv Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Når det gjelder TNF's Base camp duffelbags; hvilken størrelse (M, L, XL) er best egnet til bruk i Paris pulk? Hva bruker dere? Har tatt innvendig mål av pulken, men synes det vanskelig å skisse et utkast av selve kombinasjonen faktisk... Det går fint å ha på XL, men hvis du har på L får du i tillegg plass til dagstursekken foran. Hvis du har tenkt å bære dette på ryggen anbefaler jeg L ... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellbokken Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Det går fint å ha på XL, men hvis du har på L får du i tillegg plass til dagstursekken foran. Hvis du har tenkt å bære dette på ryggen anbefaler jeg L ... Eg har L og M i min Paris pulk og synes det er perfekt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Srx (Ron) Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Fjellpulken har kommett med nye bager: http://fjellpulken.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=garden_flypage.tpl&product_id=159&category_id=12&option=com_virtuemart&Itemid=75&lang=nb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaap Skrevet 18. november 2012 Forfatter Del Skrevet 18. november 2012 Imidlertid er pulken tatt i bruk. Nydelig følelse Venter fortsatt på litt utstyr, men fjellet kaller så det er bare å prøve seg fram. Linken viser gårsdagens første forsøk: https://picasaweb.go...feat=directlink 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.