christ3103 Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter Skrevet 1. oktober 2012 for de som er interisert så skal jeg på godmorgen norge i ni tiden imorgen:) hvis ikke så kan dere se meg her: http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/christian-16-har-gaatt-norge-paa-langs-3887466.html og her: http://ut.no/artikkel/1.8339369 Siter
Kjell Iver Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Tenkte på at det er ingen av oss på forumet som kan slå denne rekorden. Vi kan bare bli eldste NPL. Ikke helt det samme... Men skal bli spennende å se hvor lenge det går før noen som er enda yngre går. Jeg tror det går lang tid før rekorden blir slått, men man vet jo aldri... Siter
Hege P. Skrevet 3. oktober 2012 Skrevet 3. oktober 2012 Jo yngre de blir, jo tøffere foreldre. Det krever tross alt en del fra den kanten for å slippe ungdommen ut på en så lang tur, særlig om de går alene. Hun (17) som gikk i fjor hadde jo en skrekkopplevelse med bjørn utenfor teltet. Da hun ringte hjem i panikk døde telefonen mens hun snakket med moren. Jeg unner ingen den følelsen foreldrene må ha hatt da. Heldigvis gikk det bra. Siter
christ3103 Skrevet 4. november 2012 Forfatter Skrevet 4. november 2012 ja det kreves mye av foreldre. Husker en gang på turen der jeg ikke hadde mobildekning i det hele tatt i 10 dager og jeg godtroende som jeg var trodde at spotten funket. Det viste seg derimot at de ikke hadde fått noen spot-melding på ti dager, krever litt is i magen da for å ikke tilkalle redningstjenesten, heldigvis stolte de på at jeg klarte meg. Det stiller seg et ganske interesant spm angående dette; kommer spotten til å funke den gangen det gjelder? Jeg satser hvertfall ikke på det:) Siter
Hege P. Skrevet 4. november 2012 Skrevet 4. november 2012 Jeg regner alltid med at utstyr som krever strøm kan svikte når som helst. Men må aldri gjøre seg helt avheging av slikt utstyr. Vi kan heller ikke regne som sikkert at det finnes dekning over alt for duppeditter som krever slikt. Siter
christ3103 Skrevet 15. november 2012 Forfatter Skrevet 15. november 2012 Jeg føler som sagt at jeg må gi noe tilbake til fjellforum for all hjelpen. Tirsdag 21. November skal jeg holde et foredrag i Oslo. Det er selvfølgelig gratis for dere, det er mellom 20 og 30 ledige plasser igjen så det er første mann til mølla! Hvis du er interissert så send meg en mail på [email protected] så får du vite sted og klokkeslett. 4 Siter
martin.m Skrevet 16. november 2012 Skrevet 16. november 2012 Det foredraget høres interessant ut, christ3103, har sendt deg en mail og om tiden passer kunne jeg tenke meg det Siter
christ3103 Skrevet 16. november 2012 Forfatter Skrevet 16. november 2012 liten skrivefeil der det er tirsdag den 20. November Siter
martin.m Skrevet 20. november 2012 Skrevet 20. november 2012 Hei Christian. Takk for drøye 2 vel anvendte timer. Det var fint å kunne møte deg og familie og få høre om opplevelsen Siter
RulleRolf Skrevet 20. november 2012 Skrevet 20. november 2012 Gratulerer Som en annen skrev, respekt. Siter
Skaaningen Skrevet 21. november 2012 Skrevet 21. november 2012 I slutten av det lengste løpet er minnene og innsikten om at man vart med om mye det som gjør deg rik. Vakkert! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.