Kjell Iver Skrevet 29. september 2012 Pålogget Skrevet 29. september 2012 Den tråden med primussamling begynner etter hvert å bli omfattende. Det finnes en egen modul for "samlere" som vi kan kjøpe. Håper denne lenken kan åpnes : http://www.devfuse.com/products/65-collections-system/ Når vi får en egen innholdsportal burde vi kanskje vurdere noe slikt? Er dette noe som vil bli brukt? Siter
Phaser Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Skummet litt igjennom og første inntrykket mitt er at det kommer til å bli lite brukt. Dette er jo egentlig ikke ett samlerforum. Det finnes større forum for de som ønsker å dra det litt lenger. Jeg syns den "uformelle" samlertråden som vi har i dag fungerer fint slik den er. Blir uoversiktlig, men er det egentlig noe problem? Jeg ser på denne tråden som en kuriositet som har noen nye innlegg fra tid til annen. Litt som "dagens vits" Ikke missforstå, jeg liker primuser Siter
Kjell Iver Skrevet 29. september 2012 Pålogget Forfatter Skrevet 29. september 2012 Det kan godt hende du har rett. Men hadde vi hatt et slikt system for 3-4år siden kunne det kanskje blitt noe annet. Føler ofte at vi er på etterskudd med det meste Er det andre forum i Norge på primusfronten? Siter
Kristian123 Skrevet 30. september 2012 Skrevet 30. september 2012 For meg så tror jeg det holder med www.spiritburner.com sitt bibliotek. Siter
akt Skrevet 1. oktober 2012 Skrevet 1. oktober 2012 Støttar Kristian når det gjeld spiritburner.com. Ei kjempeside for entusiastar og samlarar. Siter
Kjellis Skrevet 1. oktober 2012 Skrevet 1. oktober 2012 Jeg er også enig, men det betyr vel ikke at det er dumt å få til en norsk side her på FF? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.