Dag G - Evje Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Den nye norske action filmen Flukt kommer vel til å virke som en magnet på mange utlendinger. Og deriblant mange useriøse villmarksturister som setter livet på spill for å komme ut i den stålgrå dystre verden som beskrives fra tida etter Svartedauen. For filmen er spilt inn i noe av det heftigeste av norsk natur. Gloppedalsura og fosser og gjuv i Sirdal. Det blir nok action... http://www.filmweb.n...ticle910607.ece Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aleks Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Jeg skal faktisk se den i morra kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 28. september 2012 Forfatter Del Skrevet 28. september 2012 Jeg skal faktisk se den i morra kveld. Turrapport, Aleks ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aleks Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Turrapport, Aleks ! Filmkarakter; 3 av 10. Svært lite spennende, som de fleste norske filmer. Traileren lurte meg. Norgesreklame i form av natur; Overhode ikke så mye som man får inntrykk av i traileren. Et juv og et heftig fossefall var det eneste. Hvilken foss er det? Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
martin.m Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Filmkarakter; 3 av 10. Svært lite spennende, som de fleste norske filmer. Traileren lurte meg. Norgesreklame i form av natur; Overhode ikke så mye som man får inntrykk av i traileren. Et juv og et heftig fossefall var det eneste. Hvilken foss er det? Noen som vet? Vet ikke eksakt hvilken foss det er men Flukt er hovedsakelig spilt inn i Sirdal i Vest-Agder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MastinEspanol Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Filmen ser da spændende ud, men jeg tror ikke i skal forvente at den skaber en stor interesse hos folk der i forvejen ikke har lyst til at tage på tur. De vil bare se den som endnu en aktionfilm. Folk der i forvejen har interesse i at komme i naturen, vil se på filmen med andre øjne, og kunne godt tænkes at drage mod de områder. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.