kactus Skrevet 25. september 2012 Skrevet 25. september 2012 Tenkte å kjøpe norrøna dovre g-tex dress ,Noen her som har erfaring med slitestyrke osv. på dressen, passform er de store i str.osv Siter
Kjellis Skrevet 25. september 2012 Skrevet 25. september 2012 Jeg har forrige modell av Dovre, med Gore-tex XCR. Jeg har ikke erfaring med den nyeste modellen, men Jeg kan i alle fall si at slitestyrke på den modellen jeg har er bra, jeg blir nok å kjøpe Dovre neste gang også. Angående størrelse så er jeg 187 cm lang og veier 93 kg, jeg har str L i jakke og str 52 i bukse. Vet ikke om det er store forskjellen på str på den nye modellen og den jeg har dog... Siter
kactus Skrevet 25. september 2012 Forfatter Skrevet 25. september 2012 Takk for svar , har nettopp bestilt dress 1 Siter
REJOHN Skrevet 25. september 2012 Skrevet 25. september 2012 Jeg har forrige modell av Dovre, med Gore-tex XCR. Jeg har ikke erfaring med den nyeste modellen, men Jeg kan i alle fall si at slitestyrke på den modellen jeg har er bra, jeg blir nok å kjøpe Dovre neste gang også. Angående størrelse så er jeg 187 cm lang og veier 93 kg, jeg har str L i jakke og str 52 i bukse. Vet ikke om det er store forskjellen på str på den nye modellen og den jeg har dog... Det nye stoffet er mer slitesterkt enn det gamle, men muligens har det litt dårligerer rivestyrke. Størrelsen på de gamle og nye buksene er forskjellig. Jeg brukte tidligere 52 nå 50 i bukse- Jeg kan trygt anbefale dressen. 1 Siter
kactus Skrevet 28. september 2012 Forfatter Skrevet 28. september 2012 Stemmer at ihvertfall at buksa var veldig stor i str. Måtte ned en str. Siter
Kjellis Skrevet 10. oktober 2012 Skrevet 10. oktober 2012 Var på fjellrypejakt i helgen og ble overfalt av regn/sludd utpå dagen, kan trygt si at buksa ikke holdt ut vannet noe særlig lenger. Jeg blir nok nødt til å kjøpe ny tror jeg, selv om jeg ikke har budsjettert det Buksa er mye brukt i 6 år, så det er vel ikke annet å vente, jakken holdt regnet ute enda da. Siter
kactus Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Skrevet 10. oktober 2012 hel dovre dress på jakt&friluft. tilbud 5699,- Siter
Kjellis Skrevet 10. oktober 2012 Skrevet 10. oktober 2012 Fin pris for hel dress, må vurdere dette Siter
kactus Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Skrevet 12. oktober 2012 hel dovre dress på jakt&friluft enda billigere idag, under 5000 Siter
Kjellis Skrevet 12. oktober 2012 Skrevet 12. oktober 2012 Pokker ta, og jeg som har bestilt kun buksa nå... Siter
strebus85 Skrevet 13. oktober 2012 Skrevet 13. oktober 2012 Buksa er gulle god. Sitter som støpt, ventilerer bra og sterk som juling. Jakka har jeg ikke og veit derfor lite. 1 Siter
Kjellis Skrevet 29. oktober 2012 Skrevet 29. oktober 2012 Har fått prøvd ut buksa nå og er godt fornøyd. Den kunne nok vært litt smalere i passformen, skal jeg pirke på noe Det blir nok å kjøpe jakken også etterhvert. 1 Siter
kongenavcampingplassen Skrevet 31. oktober 2012 Skrevet 31. oktober 2012 Stemmer at ihvertfall at buksa var veldig stor i str. Måtte ned en str. Jakka er også veldig stor i strl . Bruker M i finnskogen. Måtte ned til S på Dovre. Selv da er den ganske romslig. Siter
Kjellis Skrevet 31. oktober 2012 Skrevet 31. oktober 2012 Må satse på å prøve jakken før jeg kjøper da.... Fra før har jeg L. Sent from my iPad using Tapatalk Siter
ostr Skrevet 5. mai 2014 Skrevet 5. mai 2014 Blåser nytt liv i denne tråden, noen nye erfaringer med buksa, regner med at det har kommet ny modell av denne nå? Har Norrøna slanket inn passformen som de har gjort på så mye annet, eller er den fortsatt romslig? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.