Gå til innhold
  • Bli medlem

Områder rundt Ål til sen september/tidlig oktober tur


squidman

Anbefalte innlegg

Skal på familie-stevne på hytta slutten av september/tidlig oktober, og hadde tenkt meg en avstikker (solo telt-tur med fiskestang). Har fortsatt aldri besøkt Vassfaret, eller nærliggende områder. Er det noen med erfaring fra området, eller evt. anbefalinger? Spøker litt også mht til snø osv (med tanke på og svinge fluestangen), men bare den ene telt-turen i år pga utenlands-opphold. Noen forslag? Jeg kan dra så langt nedover Hallingdalen som Vassfaret (blir vel Flå stasjon? Avhengig av tog og offentlig transport), må tilbake til Bergen etter hvert. Har circa 4 netter og 5-6 dager til rådighet.

cookie...som vanlig, tight lines! :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor i Ål er hytta? Har hytte i Ål selv, og Ål er jo proppa med nydelige turmuligheter. Trenger ikke dra til Vassfaret, med mindre det er det du har mest lyst til da. Snø kan det komme, ja - men det pleier å være snøfritt i høstferien og litt utover i oktober. Bare å komme flere spm om Ål. Kan skryte på meg litt kunnskap der.

Området mellom Varaldset og Myrland er et mer eller mindre ubesøkt området. Ingen DNT-løyper heller. Kan legge ved et par bilder fra akkurat det området;

Fq4YT.jpg

MPuMI.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.