morten_b Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 Efter at have måttet aflyse min oprindeligt planlagte fjeldtur til svensk Lapland, lykkedes det at komme afsted i midten af august. Turen gik til Norge, hvor jeg vandrede solo rundt om Hardangerjøkulen. Min første men bestemt ikke sidste solotur. Turen kan på det stærkeste anbefales - turen er flot og startpunktet i Finse er lettilgængeligt med fly til Bergen eller Oslo og tog til Finse med Bergensbanen. Turbeskrivelsen, billeder og kort kan findes på linket nedenfor: http://miljokemi.dk/...ulen-rundt-2012 2 Siter
Dag G - Evje Skrevet 10. september 2012 Skrevet 10. september 2012 Det er deilig å være dansk i Norge. Helt til man må betale 35 NOK for en Cola.... En meget omfattende, detaljert og god turapport. Siter
morten_b Skrevet 11. september 2012 Forfatter Skrevet 11. september 2012 Tak fordi I gad kigge og for de pæne kommentarer. Norge er som Danmark dejligt dyrt (Men Cola var faktisk lidt billigere i Norge end i Danmark) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.