Gå til innhold
  • Bli medlem

Siste taulengde Mot Sola Nissedal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klatret Mot Sola i helgen. I siste taulengde før exit rampa fulgte jeg diederet opp fra "hjørnet" (etter sva traversen). 20 meter under exit rampa kom jeg til et of with riss som både var vanskelig å sikre og klatre. Siste taulengde skal være grad 5, risset var betydelig hardere ( for meg). Gikk jeg feil? I føreren kan det se ut som man skal litt ut til høyre for diederet. Noen som har gått ruta? Trenger en tilbakemelding på dette.

• 4 måneder senere...
Annonse
Skrevet

Tror dette er riktig vei. Husker selv dette diederet som litt skummelt. Fikk sikret med en c4 kam str 3 tror jeg, men satt vel ikke dritbra i off Whit risset. Litt skummel med hyller under der også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.