Gå til innhold
  • Bli medlem

Sykkelekspedisjonen 2005

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Joda det er Lyngve fra fjellforum som er en av de fire deltakerne på turen.

Da det støvet som verst på landeveiene tidligere i mai ymtet han faktisk frempå at han savnet vårskiturene i Jotunheimen..

Da jeg leste om sandstormene ble jeg med ett veldig glad jeg ikke var der - men et eventyr det er det jo definitivt :P

• 2 uker senere...
Skrevet

Etter en stor kinesisk hotpot og et par oel, befinner jeg meg paa en internet kafe i Xining (Kina), og leser Fjellforum traader for de siste 2 ukene. Og det er helt riktig som Morten sier at jeg savner vaarski-turene i Jotunheimen, men jeg maa nok noye meg med virtual reality og bilder paa Fjellforum, som brukerne er saa flinke til aa laste opp med jevne mellomrom...

Eneste problemet naa er alt byraakratiet for aa fikse en tillatelse til Tibet, men inn skal vi med eller uten permit. Vi har syklet over 3000 km siden starten i Mongolia, og vi skyr ingen virkemidler for aa ta oss de neste 3000 km igjennom Tibet til Katmandu, om vi saa maa bruke pepper sprayen ved de kinesiske kontrollposter :-)

Om 28 dager er vi i Lhasa, om alt gaar etter planen.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.