Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 http://www.dinside.no/php/art.php?id=214590 Ikke alle som får turapporten sin på Din Side.. Sjekk ut. Er det ikke Lyngve fra Forumet som er på denne turen? Mener jeg hørte rykter om dette i vinter. Flotte greier Fanta Siter
morten Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Joda det er Lyngve fra fjellforum som er en av de fire deltakerne på turen. Da det støvet som verst på landeveiene tidligere i mai ymtet han faktisk frempå at han savnet vårskiturene i Jotunheimen.. Da jeg leste om sandstormene ble jeg med ett veldig glad jeg ikke var der - men et eventyr det er det jo definitivt Siter
Lyngve Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Etter en stor kinesisk hotpot og et par oel, befinner jeg meg paa en internet kafe i Xining (Kina), og leser Fjellforum traader for de siste 2 ukene. Og det er helt riktig som Morten sier at jeg savner vaarski-turene i Jotunheimen, men jeg maa nok noye meg med virtual reality og bilder paa Fjellforum, som brukerne er saa flinke til aa laste opp med jevne mellomrom... Eneste problemet naa er alt byraakratiet for aa fikse en tillatelse til Tibet, men inn skal vi med eller uten permit. Vi har syklet over 3000 km siden starten i Mongolia, og vi skyr ingen virkemidler for aa ta oss de neste 3000 km igjennom Tibet til Katmandu, om vi saa maa bruke pepper sprayen ved de kinesiske kontrollposter Om 28 dager er vi i Lhasa, om alt gaar etter planen..... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.