tjomsi Skrevet 6. september 2012 Skrevet 6. september 2012 Hei, jeg håper dette er riktig sted å spørre om dette. Jeg har i det siste begynt å lete etter nettbutikker, særlig i USA, som sender til Svalbard, men jeg har ikke hatt noe hell så langt. Det er som kjent ingen moms på Svalbard så jeg ser ikke hvorfor de ikke skal kunne sende hit. Vet noen av dere om noen utenlandske butikker som gjør det? På forhånd takk Siter
Marmot Skrevet 6. september 2012 Skrevet 6. september 2012 De fleste som sender til Norge sender også til Svalbard, Bare skriv inn Norge som land isteden for Svalbard og Jan Mayen og 9171 Longyearbyen så kommer det opp Siter
tjomsi Skrevet 6. september 2012 Forfatter Skrevet 6. september 2012 men vet du/dere om noen som sender til Norge? De fleste store gjør nemlig ikke det pga tax. Siter
tjernivar Skrevet 6. september 2012 Skrevet 6. september 2012 backcoountrygear.com amazon.com cabelas.com rei.com backcountry.com Disse sender i alle fall. Møter ikke så ofte på problemet med å få sendt til Norge jeg. Riktignok enkelte merkevarer de ikke vil sende men... Siter
Marmot Skrevet 6. september 2012 Skrevet 6. september 2012 e-omc.com sender vel også til norge, er ofte slik at man ikke kan bestille store etablerte merker fra Amerika til Europa og andre veien pga lisens, men da går det an å bruke jet carrier. Koster litt, men kan fort spare penger hvis man finner utenlanske sider med tilbud på telt, etc. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.