Lofoten Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Kom fra Laksefjordvidda i helga hvor det ble dratt ei røye jeg ikke har sett maken til. 450 gram og knall rød både i buk og kjøtt. Snaddermat! 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imse Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
larka Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Vet ikke om de er rødere, men fine var de. Tatt i sommer noe lenger nord på Børselvfjellet. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Bjarne H.S. Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Nydelig fisk og ikke minst farge! Også fantastisk blogginnlegg fra turen din! Det må sies høyt! Prøver å matche fargen i røya di med ørreten min fra Femundsmarka i sommer: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofoten Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Flott fisk Bjarne! Og ser du kan å skjære filét også! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.MountainLurk Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Fikk noen fine røde på Hardangervidda i sommer ) Fikk den i land 5 min før kona heller ville ha middag uten fisk fordi ho ikke ville vente lengre... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Bjarne H.S. Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Fikk noen fine røde på Hardangervidda i sommer ) Fikk den i land 5 min før kona heller ville ha middag uten fisk fordi ho ikke ville vente lengre... Det er endel vann på vidda der oppe med ørret med knallrød kjøttfarge. Nesten så det gjør vondt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofoten Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Fikk noen fine røde på Hardangervidda i sommer ) Fikk den i land 5 min før kona heller ville ha middag uten fisk fordi ho ikke ville vente lengre... Nydelig fisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bogge Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Her var det mye god mat ja, fantastiske bilder av herlig fisk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pikachu Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JEKA Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Imponerende rødfarge! Jeg slår nok ikke den, men fikk mye fin rød fisk på Jarfjordfjellet i Sør-Varanger i sommer. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaser Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Nydelig fisk ja. Blir sulten av å se på dette. Har en ladning med nyrenset ørret i kjølen nå. De er nærmere Abbor i farge på kjøttet. Hva er det som bestemmer hva fargen blir. Er det type mat eller mengde mat? Eller noe annet? Sol? Disse var veldig slanke og magesekkene så godt som tomme. Mange som sier at det er for mye fisk i vannet. Men disse var det fin størrelse på til området å være. Opp i halv kg. Far fikk en på rett over kiloen her om dagen også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.