Umbros Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg vet ikke med dere, men jeg er til stadig ute med sykkel eller bikjer på tur i skog,fjell,på heia osv. Rellativt ofte ser jeg ting som er verdt å ta bilder av. Ikke fordi bildekvaliteten skal være på topp eller materiale jeg tar bilder av kan bli veggpryd, men fordi det har en betydning for meg i det minuttet jeg er der,og kanskje også et sted som jeg har mange minner rellatert til. Slike bilder tas ofte med mobill,og i ny og ne sendes noen stemningsrapporter til min kjære mor og bestemor som bor langt bort, ellers blir de rett og slett lagt i egen mappe på PCen for å se på senere. Har dere noen slike bilder eller tanker fra daglige turer? Hadde vært kjempekjekt å få til en tråd hvor man kunne lagt ut enkeltbilder ( tatt med alt fra tlf til speilrefleks) hvor kvalitet og perfeksjonisme ikke er et tema, men stemningen og hva bildet forteller DEG. Noen som henger seg med? =) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umbros Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Bilde tatt i vinter fra en del av lysløypa her jeg bor. Hele løypa er en perle for seg selv,og spesielt denne broa som går over en liten foss/bekk, er et sted jeg og hundene har tilbragt mange,mange timer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atari Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Innerdalstårnet i kveldssol sist fredag. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helge.R Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 En hilsen til frua fra far og sønn på skauen etter en tur på Skrim... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaap Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Slik våknet jeg i går tidlig - overraskende skuespiller ut fra soveromvinduet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aleks Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Opprettet denne tråden for en stund siden med det samme formålet; http://www.fjellforum.no/index.php?/topic/17373-dagens-bilde-med-muligheter-for-bildekritikktips/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.