Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ser fjellsport.no selger Reinsfjell Pro 2 til 3999kr. Det er jo et solid telt og prisen er jo god når du ser på førprisen. Selv om jeg mistenker at mange aktører prispresser Helsport produkter av og til.

Men ser det veier nesten 3.5kg, er det nesten for mye til solo-bruk? Er pakkstørrelsen stor? Ser mange poster på dette forumene der folk nekter å bære noe mer enn f.eks 2kg.

Kan ikke si at jeg har tenkt å vandre i dagesvis, ei heller campe på Hardangervidda i januar. Men kan gjerne tenke meg å gjøre vinterovernatting av og til, men for det meste i de lysere årstidene. Kunne også tenke meg overnatting med sykkel og da er kanskje dette teltet for stort i baggen?

Er dette teltet kanskje feil for meg? Finnes det bedre alternativer? Har ikke planer om å bruke 10 000 kr på et telt.. Men føler dette tilbudet er mye telt for pengene..

Jeg eier allerede Nordmarka 2 tunneltelt som er et bra telt til prisen, men det føles veldig lite. Kunne tenke meg å prøve et kuppeltelt.

Noen som har noen tanker, selv om dette egentlig er en kjøpstråd?

Endret av Szid
Annonse
Skrevet (endret)
GrendelRaptor8 skrev (4 minutter siden):

Mener kommer ikke Reinsfjell i ny modell nå?

Derfor butikkene har dumpet disse på salg det siste halvåret. 

Antakelig. Trykker du på en Google-lenke for Reinsfjell pro mot Helsport så får du 404. Ser også at det har kommet en "Adventure" versjon i grå-farge. Dette er kanskje den "nye" versjonen..?

Endret av Szid
Skrevet
8 hours ago, Szid said:

Noen som har noen tanker, selv om dette egentlig er en kjøpstråd?

Helsport Lofoten Pro 2 (tunneltelt) koster 4500 kr hos Helsport, og kun ca 3350 kr ut lørdag 26/4 med DNB supertilbud.

Men Reinsfjell Pro 2 til 4000 kr er mye telt for pengene det og.

Skrevet
jaknudsen skrev (39 minutter siden):

Gjelder DNB-rabatten alle varer i Helsport outlet?

Det ser sånn ut. Jeg la inn rabattkode og det ble rabatt på rabatt 👍

Skrevet

Mente jeg var ganske færdig med shopping av turutstyr, men så finnes det smartere...kanskje lettere løsninger for en sesong, enn hva jeg har. Kanskje jeg har brukt lett turbukse på hytta og i skauen der til trefelling, med påfølgende slitasje/ kvae/ oljeflekker.

Kaster meg på Klarna(trygghetsfølelse hvertfall), tross alt når tilbud stråler.

Mange som vil huke tak i deg nå for tiden med typ sesongslutt. Men Devold er skjørt og helt ute for min del. Piteraq er stas, men sjeldent noe jeg vil ha ift pris. Norrøna er superduper, men wow...knalltilbud...igjen🙈. Så slik endte den handelen( veldig spent på ullskjorta);

Screenshot_20250426-181106.png

• Liker 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.