Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Behind the scenes. Det er samme forfatter på begge de bøkene. Vi som jobba med nasjonalparker fikk et utkast, basically boka fra 2005, som Miljødirektoratet ville at vi skulle lese korrektur og komme med tilbakemelding på. Med relativt kort varsel, og med liten egeninnsats fra forfatter om  å oppdatere teksten selv.  Det gikk en del heite eposter rundt i nasjonalparkkollegiet da.

PS: Frustrasjonen gikk på Miljødirektoratet som påla oss å jobbe med dette, uten noe forvarsel. Ikke forfatterne, som sikkert gjorde så godt de kunne med sine forutsetninger :) Håper resultatet ble bra! Vi selger den her jeg har kontor, men har bare bladd sånn kjapt i boka for å se om de hadde tatt med rettingene. 

Endret av ingen87
  • Liker 1
  • 3 uker senere...
Annonse
Skrevet

Opphørssalg på en butikk for dameklær, smånips og sånne ting som damer syns er "Fint å ha på sofabordet" eller "Denne passer bra når solen er plassert i øst og jeg har de gule sokkene på". Til min store overraskelse så hadde de et bittelite hjørne med herreklær, deriblant det meste fra Fjällräven. 50% avslag på en KEB bukse ble for bra til å ignorere. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.