Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva har du kjøpt nå!

Humle

Anbefalte innlegg

Kristoffer Sandnes skrev (9 timer siden):

Hei! Jeg syns buksa er bra, jeg har brukt min mye og den holder seg bra. Ikke testet disse klærene spesielt i regn da de for det meste brukes på vinterstid. Min bukse holder seg bra og er brukt til alle mine vinteraktiviteter siden jeg kjøpte den. Ble brukt til en liten ukestur i femundsmarka i februar også :)

De teipa sømmene er fortsatt fine, mye bukse for pengene etter mitt syn. Men du får vurdere selv hva du føler er godt nok. Den er såklart en del tyngre enn de dyre buksene på markedet. 

20241027_223656.jpg

20241027_223803.jpg

20241027_223807.jpg

Takk for svar, tenker og prøve :-) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Swiss John skrev (På 9.10.2024 den 15.14):

Trangia Storm:

Fikk en i posten i dag.

Swiss John skrev (På 9.10.2024 den 15.14):

Utførelsen er ikke særlig imponerende – vil ikke ha noen innvirkning på funksjonen. Primus viser mye bedre utførelse

Enig, virker litt...eh..."hjemmeloddet".  og hva <stygt ord> er det med den "ullposen" merket Trangia/Woolpower? Trang som fy, må sloss for å få brenneren inn. Fancy er mulig hensikten, men praktisk? Nope.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, zimwalker said:

.........men praktisk? Nope.

Det kommer an på...........Jeg tror jeg har funnet en god bruk for min – jeg skal bruke den under undertøyet om vinteren for å hindre at deler av anatomien min faller av.

Kanskje praktisk for det. Jeg kan ikke komme på noe annet jeg kan bruke den til.

• Hehe 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Swiss John skrev (17 timer siden):

jeg skal bruke den under undertøyet om vinteren for å hindre at deler av anatomien min faller av.

Lurt, testet litt det samme her i går kveld. Kan brukes som ...eh...lue. ;-)

Kjøpte også et myggnett til sovepose som @Miamaria tipset om (var på tilbud til kr 99,- hos XXL, koster nå 349,- der). 
Dette kom også i en knøtt liten "pose" som det nok vil være umulig å få myggnettet inn igjen, med mindre man har det som en hobby. Vurderte slik alternativ bruk av den posen også, men ... den har glidelås.

Endret av zimwalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, zimwalker said:

Lurt, testet litt det samme her i går kveld. Kan brukes som ...eh...lue. ;-)

Kjøpte også et myggnett til sovepose som @Miamaria tipset om (var på tilbud til kr 99,- hos XXL, koster nå 349,- der). 
Dette kom også i en knøtt liten "pose" som det nok vil være umulig å få myggnettet inn igjen, med mindre man har det som en hobby. Vurderte slik alternativ bruk av den posen også, men ... den har glidelås.

Hm, da har de endret på den siden jeg kjøpte forrige. Da venter jeg i spenning på å se hvordan den nye er, har noen på vei i Posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilt en MSR Dragonfly brenner til 1679,- (uten flaske) hos Bikeshop. Et røverkjøp?

Miamaria skrev (16 minutter siden):

Hm, da har de endret på den siden jeg kjøpte forrige. Da venter jeg i spenning på å se hvordan den nye er, har noen på vei i Posten.

Ikke noe problem egentlig for min del, har mange små poser liggende som kan brukes. Irriterer meg bare over produkter som kommer pakket i så små poser/vesker at det (nesten) er umulig å gjenbruke posen/vesken til produktet den kom med.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.