+Bjellesau Skrevet 21. november 2020 Skrevet 21. november 2020 Vaude space seamless 1-2. Dette skal erstatte Helsport ringstind superlight 2 som jeg akkurat solgte. Solotelt. 1590 gram og god romfølelse. Dette kan slås opp med yttertelt og innertelt sammen, men kan også settes opp med innertelt først, eller bare benytte innerteltet på varme dager. Sømmene i duken er sveiset sammen istedenfor tradisjonell sying med nål og tråd. Ser lovende ut etter oppsett i stua. Kjøpt med rabattkode hos outnorth til 6200. 4 Siter
TomasOH Skrevet 22. november 2020 Skrevet 22. november 2020 Takrails til bilen, originalt fra Toyota, Mammut Barryvox Pulse skredsøker og en Iphone 12 Pro Max med en Anderson 20.000Mah powerbank fant veien hjem hit denne uka. Satser på at telefonen kan hjelpe med litt bedre bilder fra turene, at skredsøkeren aldri blir bruk for og at taikrailsa kan holde en sånn ledbar som kan fungere som røntgenmaskin. Siter
+Espen Ørud Skrevet 22. november 2020 Skrevet 22. november 2020 Favorittstøvlene mine til under 2000,-. Det er ikke veldig ofte. Så da gjorde jeg som har gjort før. Handlet et par nye som kan stå i boden (forhåpentligvis) noen år før jeg sliter de gamle helt ut. I hvertfall trenger jeg verken få panik eller handle dyrt når de omsider blir utslitt: https://www.xxl.no/crispi-skarven-2-0-fjellstovel-brun/p/1132392_1_style 5 Siter
Eric earthwalker Skrevet 22. november 2020 Skrevet 22. november 2020 Espen Ørud skrev (På 22.11.2020 den 17.00): Favorittstøvlene mine til under 2000,-. Det er ikke veldig ofte. Så da gjorde jeg som har gjort før. Handlet et par nye som kan stå i boden (forhåpentligvis) noen år før jeg sliter de gamle helt ut. I hvertfall trenger jeg verken få panik eller handle dyrt når de omsider blir utslitt: https://www.xxl.no/crispi-skarven-2-0-fjellstovel-brun/p/1132392_1_style Ekspander Bare vær litt obs på dette med hydrolyse... Siter
+Espen Ørud Skrevet 22. november 2020 Skrevet 22. november 2020 Eric earthwalker skrev (På 22.11.2020 den 20.29): Bare vær litt obs på dette med hydrolyse... Ekspander Du sjekket ikke opp produksjonsmåte for Skarven først altså..... Ettersom jeg har Flere par Skarven som drar på åra så tror jeg ikke det er noen stooor fare. Det er heller ingen stor fare for at det er tråder på Fjelforum jeg har gått glipp av de siste 5 årene 1 Siter
+zimwalker Skrevet 23. november 2020 Skrevet 23. november 2020 Espen Ørud skrev (På 22.11.2020 den 17.00): Favorittstøvlene mine til under 2000,-. Det er ikke veldig ofte. Så da gjorde jeg som har gjort før. Handlet et par nye som kan stå i boden (forhåpentligvis) noen år før jeg sliter de gamle helt ut. I hvertfall trenger jeg verken få panik eller handle dyrt når de omsider blir utslitt: https://www.xxl.no/crispi-skarven-2-0-fjellstovel-brun/p/1132392_1_style Ekspander Gjort samme selv. Jakter på noen som er bedre, men så lenge disse er "de beste" så langt, (minst vond til mine ben) lar jeg ikke sjansen gå fra meg...og har nå uansett 14 dager til angre meg på, og 100 dagers åpent kjøp vel også.... Siter
Borging Skrevet 23. november 2020 Skrevet 23. november 2020 Da ble det jaggu meg ny sovepose også,sto mellom viking warmpeace 900 og Helsport rago pro winter. Havna på ragoen, på tilbud hos skitt fiske, blir spennende å prøve den i Amoken.. Siter
+Blaser Skrevet 26. november 2020 Skrevet 26. november 2020 Hjemmekontor til det kjedsomme og snart black friday er skummelt.... kjøpte/bestilte: Tarp: https://www.bigagnes.com/Onyx-UL-Tarp til en helt ok rabatt Myggnetting: https://www.msrgear.com/ie/tents/minimalist-shelters-and-wings/thru-hiker-mesh-house-1-trekking-pole-shelter/10822.html også til en svært hyggelig pris. Dette blir et skikkelig UL set-up 2 Siter
veroe Skrevet 26. november 2020 Skrevet 26. november 2020 Er litt egoistisk og investerer i litt potensielt mammafri 😅 Oppdaterer urgammelt utstyr med amok draumr, ny Osprey Kyte 66l tursekk, og 2x Synmat 7,5 M liggeunderlag med pumpepose. Liggeunderlagene ble feilbestilt, men tenker ungene kan bruke de, evnt om andre blir med på tur, nye LW er på vei. Nå mangler bare tarp og sovepose 💸 7 Siter
magnum_mauser Skrevet 28. november 2020 Skrevet 28. november 2020 Alfa walk king air og ny kikkert, samt ein haug med julegaver- lenge leve black friday 🤣 Siter
+Miamaria Skrevet 28. november 2020 Skrevet 28. november 2020 (endret) Jeg har bestilt meg en monokikkert i mellomstørrelse, som forhåpentligvis blir med oftere enn den vanlige kikkerten som ofte blir droppet på grunn av vekt og størrelse. Tilføyelse, det er for øvig denne: https://www.vpg.no/opticron/284333/opticron-waterproof-mono-8x30-dcfga-kompakt-og-vanntett-monokular Spent på den, jeg har ikke peiling på kikkert men tror dette skal bli høvelig riktig til mitt bruk. Endret 28. november 2020 av Miamaria Tilføyelse 2 Siter
Gjest Skrevet 28. november 2020 Skrevet 28. november 2020 (endret) Bjellesau skrev (På 21.11.2020 den 22.25): Vaude space seamless 1-2. Dette skal erstatte Helsport ringstind superlight 2 som jeg akkurat solgte. Solotelt. 1590 gram og god romfølelse. Dette kan slås opp med yttertelt og innertelt sammen, men kan også settes opp med innertelt først, eller bare benytte innerteltet på varme dager. Sømmene i duken er sveiset sammen istedenfor tradisjonell sying med nål og tråd. Ser lovende ut etter oppsett i stua. Kjøpt med rabattkode hos outnorth til 6200. Ekspander Jeg fikk tak i Vaude Space 3PL til en nette sum av 1500 i fjor. Video av den under. Er fremdeles under prøving. Men god takhøyde på de her altså👌 Endret 28. november 2020 av Frank Sørensen Siter
KjetilO Skrevet 28. november 2020 Skrevet 28. november 2020 Måtte selvsagt ryke på nokka blakk fredag tilbud hos vpg, ble en ny Msr Whisperlite universal m/fuel bottle. Siter
Fenrisfrøya Skrevet 28. november 2020 Skrevet 28. november 2020 Røyk på ett par nye Baffin Kootenay superlette varme vinterstøvler. Perfekte i pulken, leirsko, isfiske og er også faktisk gode å gå i. Siter
Terka Skrevet 28. november 2020 Skrevet 28. november 2020 Har knalla skikkelig til på tilbudssida denne veka 😅 Siter
uteturen Skrevet 28. november 2020 Skrevet 28. november 2020 Ble litt her og nå. Soto Windmaster Reservepumper til Soto Stormbreaker × 2 (fant i Tyskland) Optimus Nova (redundanse siden ekstrautstyr til Soto er hardt å få tak i for tida) Sea to summit alphaset 4.2 siden familien er blitt fire og den store kjelen er kjekk til å smelte snø i på vinteren Siter
+Blindgjenger Skrevet 10. desember 2020 Skrevet 10. desember 2020 Ikke strengt tatt relatert til tur, eller hvertfall ikke bare... 2 2 Siter
På Ville Veier Skrevet 12. desember 2020 Skrevet 12. desember 2020 Har visst vært snill i år også...fra meg til meg, en Vorn Deer riflesekk er på vei i posten. 5 Siter
+Blaser Skrevet 30. desember 2020 Skrevet 30. desember 2020 Okey. Hadde en topp tur der jeg gikk i bakken med et smell. ( is under snø som jeg ikke var obs på) og har ligget på sofaen i noen dager nå. Da må man jo finne på noe, og å søke etter det neste optimale teltet er jo et fint tidsfordriv..... "Uheldigvis" så kan man jo dessverre finne et telt som man må bare kjøpe da Ettersom Anjan 2 er i kun i rødt, ble det heller et ZPACS: https://zpacks.com/products/free-duo-freestanding-tent At det er 50 USD i rabatt hjelper like mye som paracet-close to nothing .... 3 Siter
tklami Skrevet 31. desember 2020 Skrevet 31. desember 2020 Blitt en ny fiskestang i løpet av siste uka. Ei savage gear parabellum 11,4" 11-38g. Lang stang som kan ta litt tyngre sluker når jeg vil kaste langt eller det blåser endel. Blitt noen nye vandrestaver også da de gamle hadde begynt å gå ifra hverandre. Ble noen black diamond alpine cork. Litt tyngre enn de gamle, men skal være litt mer robuste 😊 Siter
+Bjellesau Skrevet 31. desember 2020 Skrevet 31. desember 2020 Blaser skrev (På 30.12.2020 den 20.14): Okey. Hadde en topp tur der jeg gikk i bakken med et smell. ( is under snø som jeg ikke var obs på) og har ligget på sofaen i noen dager nå. Da må man jo finne på noe, og å søke etter det neste optimale teltet er jo et fint tidsfordriv..... "Uheldigvis" så kan man jo dessverre finne et telt som man må bare kjøpe da Ettersom Anjan 2 er i kun i rødt, ble det heller et ZPACS: https://zpacks.com/products/free-duo-freestanding-tent At det er 50 USD i rabatt hjelper like mye som paracet-close to nothing .... Ekspander Du valgte vel rød farge da, antar jeg. ..? 1 Siter
+Blaser Skrevet 1. januar 2021 Skrevet 1. januar 2021 Bjellesau skrev (På 31.12.2020 den 18.45): Du valgte vel rød farge da, antar jeg. ..? Ekspander Gikk helt klart for den herlige rødfargen "spruce green" 1 Siter
+Bjellesau Skrevet 1. januar 2021 Skrevet 1. januar 2021 Blaser skrev (På 1.1.2021 den 8.23): Gikk helt klart for den herlige rødfargen "spruce green" Ekspander Du får avgi en liten rapport når du har prøvd teltet på noen turer. I tillegg trenger du kanskje 8 plugger om det blåser litt, så totalvekt på 900 g? Høres uansett helt latterlig lett ut for den gode romfølelsen du får. Siter
+Krankman Skrevet 1. januar 2021 Skrevet 1. januar 2021 Gransfors Outdoor øks. Måtte til slutt gi etter for hypen... 3 1 3 Siter
+zimwalker Skrevet 10. januar 2021 Skrevet 10. januar 2021 (endret) En WE Knife "Banter" lommekniv: https://www.lamnia.com/no/p/53658/kniver/we-knife-banter-foldekniv-blå-2004a for kniver, det jeg jo ikke nok av fra før.... Edit: Leste over det jeg skrev over her, og det fikk meg til å tenke på dette gode gamle rådet: " Proofread carefully to see if you any words out." Endret 10. januar 2021 av zimwalker 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.