+tshansen Skrevet 3. september 2020 Skrevet 3. september 2020 TheSleepwalker skrev (På 3.9.2020 den 16.00): Henta en Amok Segl XL på postkontoret forleden dag. Veldig fin pakke for å slenge i sekken og slappe av i. Ekspander Helt enig, har brukt TTTM i lang tid, men jeg foretrekker faktisk segl foran i de fleste tilfeller. digger stroppene AMOK bruker på køyene sine. 2 Siter
+TheSleepwalker Skrevet 3. september 2020 Skrevet 3. september 2020 tshansen skrev (På 3.9.2020 den 16.08): Helt enig, har brukt TTTM i lang tid, men jeg foretrekker faktisk segl foran i de fleste tilfeller. digger stroppene AMOK bruker på køyene sine. Ekspander Glitch in The Matrix? Du et også et par cm over snittet om jeg husker rett? 1 Siter
+tshansen Skrevet 3. september 2020 Skrevet 3. september 2020 TheSleepwalker skrev (På 3.9.2020 den 16.23): Glitch in The Matrix? Du et også et par cm over snittet om jeg husker rett? Ekspander Det er helt rett, jeg er 200 cm høy, riktig laga men feil sammensatt i følge min far 🤣 2 Siter
+Ringperm Skrevet 4. september 2020 Skrevet 4. september 2020 Når man helt ut av det blå får beskjed av en 10-årig at hun vil ut på tur (hipp hurra for villmarkabarna på NRK Super) må det handles inn litt utstyr. Som gammel kajakkpadler hadde jeg det meste, men manglet sekker. Så det har blitt handlet inn Deuter Fox 40 til arvingene og jeg fikk nettopp levert en Gregory Baltoro 85. Forhåpentligvis er den stor nok til å bære 2 stk telt, og diverse annet turutstyr, som dessverre ikke hører hjemme i UL kategorien Inspirert av kvistbrennertråden, har jeg også mottatt en Bushbox nylig. Har lekt meg litt på terassen og synes den fort kan bli veldig interessant å ha med på tur utover høsten. Det er bare til å glede seg. 2 Siter
Populært innlegg +Blindgjenger Skrevet 14. september 2020 Populært innlegg Skrevet 14. september 2020 For en stund siden kjøpte jeg en liten kvistbrenner, og den var artig å bruke. Etter forrige fjelltur ble den borte, har lett høyt og lavt, gått gjennom alt av sekker og bagger, men måtte til slutt erklære den for tapt. Så da var det å kjøpe en ny og litt større. Og jada, det funka. 10 minutter senere fant jeg den første - i støvelposen 😂 2 9 Siter
+rune1974 Skrevet 15. september 2020 Skrevet 15. september 2020 Et Thermarest neoair xlite Extra bred, til erstatning for et SeaToSummit Esther light insulated, som desvære ikke er så varmt som ønsket. mine sommerstøvler gik desvære til da PU sålen gik i opløsning, og den danske importør af meindl forlanger samme pris som et par nye for at sende støvlen til meindl🤬 så endte ud med et par lundhags bjerg mid, efter at have set tråden her 1 Siter
Mizzy Skrevet 16. september 2020 Skrevet 16. september 2020 Diger Jotne skrev (På 29.8.2020 den 17.52): Alfa Walk King for 1500,- på opphørs salg på gmax. Fornøyd med det ja. Ekspander Søren! Den skulle jeg fått med meg! 😅 Ble du fornøyd med de? Siter
Diger Jotne Skrevet 16. september 2020 Skrevet 16. september 2020 Mizzy skrev (På 16.9.2020 den 11.36): Søren! Den skulle jeg fått med meg! 😅 Ble du fornøyd med de? Ekspander Bare fått 3-4 små turer i skogen/heia med dem, blir fjelltur og test til uka. Så langt uansett veldig fornøyd ja. 1 Siter
Aurejeger Skrevet 16. september 2020 Skrevet 16. september 2020 Jeg klarte til min store sorg å knekke en bit av min 12 år gamle trekopp som var god og inndrukket, og måtte derfor kjøpe ny. Valget falt på denne trekoppen, norrøn fra Eagle Products med navnet mitt på. https://www.fjelltind.no/produkt/turprodukter/eagle-produkter/trekopp-norron 3 Siter
+zimwalker Skrevet 17. september 2020 Skrevet 17. september 2020 Har alltid et slik i lomma på tur: www.clasohlson.com/no/Forstørrelsesglass/p/Pr347931000 . I stedet for lesebriller når jeg skal finlese kartet. Kjøpte et par nye nå etter at jeg "donerte" mitt gamle til en eldre bekjent som også hadde lagt lesebrillene hjemme når hun var på handletur (innholdsdeklarasjon på varer er ofte med veeeldig liten skrift må vite). 4 Siter
+Kristian V. Skrevet 17. september 2020 Skrevet 17. september 2020 Nytt vannsystem til både lange og korte turer.Nalgene Oasis som drikkeflaske, og Katadyn Befree 0,6l for vannrensing om det skulle være behov. 6 Siter
Hege P. Skrevet 17. september 2020 Skrevet 17. september 2020 En liten kniv. Jeg har da ikke sååå mange? 4 1 Siter
+zimwalker Skrevet 17. september 2020 Skrevet 17. september 2020 Hege P. skrev (På 17.9.2020 den 19.57): En liten kniv. Jeg har da ikke sååå mange? Ekspander Helle Viking, enkel og fin kniv! Bare husk: Niemals mit einem Rat tail tang Messer Holz spalten / batonen 1 Siter
Hege P. Skrevet 17. september 2020 Skrevet 17. september 2020 zimwalker skrev (På 17.9.2020 den 21.05): Helle Viking, enkel og fin kniv! Bare husk: Niemals mit einem Rat tail tang Messer Holz spalten / batonen Ekspander Haha! Jeg så akkurat den videoen like før jeg gikk inn hit nå. Tenkte at det ikke er så merkelig at kommentarene er slått av der. 😁 Siter
HunterHunted Skrevet 18. september 2020 Skrevet 18. september 2020 Pengene har flydd siste mnd. Mountain equipment downmat Lyddemper Atec H2 Sitka Thunderhead jaktdress i gore tex Sitka Stormfront skallbukse Gregory Baltoro 75 til 1500(!!!) på Gmax Dovrefjell Tyin Dome 1 Siter
+rayun Skrevet 23. september 2020 Skrevet 23. september 2020 Har nesten kjøpt STS Alphalight long spoon et dusin ganger, men pga litt rar vinkel mellom skje og skaft har det aldri blitt noe av. Naboen og jeg tok en tur til Magasinet i Drammen idag og der kom jeg over denne: Normal vinkel og uten skarpe kanter sørget for at den ble med hjem. Selges i 2 pk til kr. 99,- 4 Siter
Lars Stenseth Skrevet 1. oktober 2020 Skrevet 1. oktober 2020 Norrøna heavy duty og Scarpa Terra GTX. Buksa virker super solid men kanskje i overkant varm for sommerdager, men det viste jeg vel egentlig igrunn så det blir en god høst,vinter vår bukse. Skoa satt virkelig godt på beina med og uten kjekke ullsokker å er i helskinn med vibram såle! Buksa er testet så nå er det skoa som skal få gått seg litt inn. Buksa 1400kr sko 1600kr å begge kjøpt på addnature.no som tilslutt fikk levert ut skoa😁 1 Siter
Aslak Smeland Skrevet 14. oktober 2020 Skrevet 14. oktober 2020 Huff ja.... det har blitt en del siden sist. Helsport Patagonia 3 extrem (fordi jeg ikke kunne la tilbudet gå fra meg...5000,- ) Norrøna Recon 125 L (fordi tilbudet var så bra....2400,-) Warmpeace Viking 900 Packraft m/ årer og vest Hodelykt, oppladbar Crispi ankelhøye sko Amok Draumr m/fjøl Gerber Strong-arm coyote kniv Stanley Prep and cook set For å nevne noe. 2 Siter
karfil Skrevet 14. oktober 2020 Pålogget Skrevet 14. oktober 2020 Aslak Smeland skrev (På 14.10.2020 den 14.30): Huff ja.... det har blitt en del siden sist. Helsport Patagonia 3 extrem (fordi jeg ikke kunne la tilbudet gå fra meg...5000,- ) Norrøna Recon 125 L (fordi tilbudet var så bra....2400,-) Warmpeace Viking 900 Packraft m/ årer og vest Hodelykt, oppladbar Crispi ankelhøye sko Amok Draumr m/fjøl Gerber Strong-arm coyote kniv Stanley Prep and cook set For å nevne noe. Ekspander Hvor greide du å få en recon til den prisen? Siter
Kjetil E. Skrevet 16. oktober 2020 Skrevet 16. oktober 2020 (endret) 2stk cnoc 3l vannpose til å kombinere med vannrensesystem (Sawyer). Endret 16. oktober 2020 av Kjetil E. 1 Siter
+zimwalker Skrevet 21. oktober 2020 Skrevet 21. oktober 2020 (endret) Leatherman Raptor og Leatherman Bit Kit (mitt andre). Charhartt Legacy Tool Roll + Hultafors Trekkers Little Helper "Forsberg" Endret 21. oktober 2020 av zimwalker handla litt mer i kveld (linje nr 2) Siter
Aurejeger Skrevet 22. oktober 2020 Skrevet 22. oktober 2020 (endret) Jeg var ute etter en liten og kompakt kikkert og er veldig fornøyd med denne Bushnell kikkerten til 320 kr på skittfiske. https://www.skittfiske.no/bushnell/189053/bushnell-powerview-takkant-håndkikkert-kompakt Endret 22. oktober 2020 av Aurejeger 1 Siter
+DannyRS Skrevet 22. oktober 2020 Skrevet 22. oktober 2020 Har utvidet Osprey-utvalget med en Xenith 105. Liker den veldig godt etter litt testing hjemme. Har et par detaljer som jeg har savnet på Atmos AG. Siter
På Ville Veier Skrevet 23. oktober 2020 Skrevet 23. oktober 2020 Gikk litt fort i svingene når jeg skulle bestille ny isøse En pakke havregryn lagt ved som referanse til størrelse... Får se om det er mulig å tilpasse den slik at den kan brukes, for slik den er nå har jo øsehodet større diameter enn noen av isborrene mine... 9 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.