+Miamaria Skrevet 15. mai 2015 Skrevet 15. mai 2015 Jeg kjøpte en pakke med sånne små spyd for grilling av marshmallows. Om noen har sett den, så si fra, for siden har ikke jeg det i hvert fall… *gruble* 4 Siter
famjsv Skrevet 15. mai 2015 Skrevet 15. mai 2015 Uups! Hilleberg Rajd for å komplementere vandrestavene mine i sommer B) Siter
aamodt Skrevet 16. mai 2015 Skrevet 16. mai 2015 Gikk til innkjøp av en Helsport Nordmarka sovepose og Hagløfs fjellsko Siter
Tor Dalseth Skrevet 17. mai 2015 Skrevet 17. mai 2015 Garmin GPS 64st, impulskjøp, sikkert kjekt å ha Må bare sette meg inn i hvordan den fønker Siter
Adelheid Skrevet 19. mai 2015 Skrevet 19. mai 2015 Kjøpt meg nytt telt. Rondane Superlight 3 camp. Usikker på hva jeg egentlig syntes om så tynne teltduker så blir spennende å teste hva det tåler, vekten er det i hvert fall ikke noe å si på 2 Siter
pblind Skrevet 20. mai 2015 Skrevet 20. mai 2015 Patagonia Torrentshell regnjakke med 65% rabatt 3 Siter
Salthaugen Skrevet 20. mai 2015 Skrevet 20. mai 2015 Velger å tro at jeg er blitt for gammel til å sove på skumunderlag, eller iallefall ønsker å "prøve" komforten med oppblåsbart. Så da ble det bestilt en SynMat Hyperlite LW fra Outnorth til 1 og en halv store. Klart for henting i morra håper jeg så blir det en snartur ut for å teste. 2 Siter
LightDan Skrevet 22. mai 2015 Skrevet 22. mai 2015 Fick besked idag att nu har Zpacks skickat iväg min beställning. Köpt idag? Nej, i början av april. Fått idag? Nej, med lite otur blir det över 2 veckor väntetid med förtullning och allt. Gläder mig i alla fall! Tält, ryggsäck, regnkläder samt en mängd material för några DIY-projekt. Här blir det en god utstyrsfest när paketet anländer. 6 Siter
Johan2000 Skrevet 23. mai 2015 Skrevet 23. mai 2015 Undertröja, Jotunheim. Helsyntet. Blå. Väldigt fin. Dyr. Köpt på Sport1 i Stryn. 1 Siter
+ost Skrevet 23. mai 2015 Skrevet 23. mai 2015 Mammut light pump mat ul. 560 gram med R=4,1. Spennende å se om det er like bra som En gammel exped downmat 7. 1 Siter
HunterHunted Skrevet 23. mai 2015 Skrevet 23. mai 2015 Arcteryx Alpha AR-jakke... Noe overkill kanskje til fjellturer og friluftsliv, men til nesten halv pris kan man like godt kjøpe noe av det beste 1 Siter
aamodt Skrevet 24. mai 2015 Skrevet 24. mai 2015 Fjällräven Eco-Trail Jacket med 25% rabatt på komplettfritid.no så kunne jeg ikke holde meg Siter
Ståle Sæther Skrevet 24. mai 2015 Skrevet 24. mai 2015 Snappet med meg en inReach SE fra XXL på fredag og har fiklet, testet og konfigurert den i helga. Dette blir både et viktig sikkerhetstiltak for en solo-vandrer som meg fremover, en nyttig sak på langtur for å f.eks. bestille fersk værmelding pr sms og for å berolige familie der hjemme om jeg er forsinket f.eks. Pga. episk godt fiske. 1 Siter
Heriks Skrevet 27. mai 2015 Skrevet 27. mai 2015 Har akkurat trykket "confirm" på en bestilling av InReach explorer fra Delorme .. så da er det bare å vente i spenning og håpe den dukker opp i posten. Det pleier å funke Kan jo være greit å ha mulighet til å komme i kontakt med omverden selv om man ikke skulle ha mobilsignaler, og ser ut som den kan brukes til litt planlegging og logging og slikt også. Kjekt for meg som liker tekniske dupeditter 1 Siter
snooze Skrevet 29. mai 2015 Skrevet 29. mai 2015 Kjøpt jetboil! Var akkurat på fisketur med dattera og laget meg kaffe(Growers cup) og kakao på et blunk. Passet godt i trøndelag med regn og 7 grader 1 Siter
Hardy Skrevet 30. mai 2015 Skrevet 30. mai 2015 Helsport Fjellheimen 3-camp X-trem Så nå er det bare å vente på at vinteren skal komme for sommerstid gidder jeg ikke å drasse på det Siter
Reeiss Skrevet 30. mai 2015 Skrevet 30. mai 2015 Har svidd av noen tusenlapper på å gå light. Zpacks Duplex telt Zpacks Arc Haul ryggsekk Zpacks sovepose Helsport silkpose Therm-a-rest neoair xlite Viking anaconda Egentlig ikke så nødvendig med alt dette på en helgetur, men når en går noen uker om ganger et greit å gå ned noen kilo. @LightDan hadde vært flott å hørt hvordan du liker regnsetting fra zpacks. Er fristende. 1 Siter
LightDan Skrevet 30. mai 2015 Skrevet 30. mai 2015 @Reeiss jag får skriva lite om det när det testats, men det får bli i en annan tråd. 1 Siter
Lars J Skrevet 30. mai 2015 Skrevet 30. mai 2015 TOGO-kløven til Seleverkstedet, samt en trekksele tiltenkt skiturer. Da begynner det å ligne mtp fotturer til fjells - så får jeg bare smøre meg med litt tålmodighet før jeg begynner å utnytte vektavlastingspotensialet, bikkjas unge alder tatt i betraktning. 1 Siter
Nekkoy Skrevet 30. mai 2015 Skrevet 30. mai 2015 Mi fyrste våtdrakt frå O'Neill med hanskar, sko og hette - klar for å gå all inn på surfinga! Har også kjøpt meg stoltrekk til Exped underlaget mitt, så no er eg klar for maks chilling på tur! Siter
HegeJohnsen Skrevet 31. mai 2015 Skrevet 31. mai 2015 Rompetaske. For turer der jeg ikke gidder/trenger å bære sekk. 1 Siter
Vimsehue Skrevet 31. mai 2015 Skrevet 31. mai 2015 Da ble lommeboka mi tømt litt igjen også Endelig kunne pappa få tilbake liggeunderlaget jeg har lånt av han i flere år, kjøpte meg et likt et, Mammut Bamse Footprint til Reinsfjell, siden det var tilbud på Helsport Jerven fjellduk Hunter også ble det slengt med noen tørrfluer å, pga tilbud Så nå blir det snart ut på tur å teste, så fort turboen til bilen har kommet, så den er på veien igjen 1 Siter
aamodt Skrevet 2. juni 2015 Skrevet 2. juni 2015 Bestilte akuratt Helsport Femunden 65l til madammen, tilbud på helsport.no til 895kr Siter
Nekkoy Skrevet 2. juni 2015 Skrevet 2. juni 2015 Sidan det er 25% på nesten alt klatreutstyr på Fjellsport, er no eit sett med ekspresslynger på veg å dumpe ned i postkassa mi. Ocun Hawk Qd Set Oppdaga også fjellforumrabatten, så eg bestilte meg nyst ein Moon Saturn Crash Pad også. Stor og god pad! Får håpe den kjem til fredag så den får blitt med på buldretur i helga. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.