Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Annonse
Skrevet

Helsport Bivuak sko

Hilleberg Bardun 3 mm 30m

Hilleberg Strammer for 3 mm bardun

Hilleberg Tarp 10 UL Rød

Primus repsett Omnifuel

Blitt litt hilleberg fann etter de tre siste telta jeg kjøpte fra de :) (Anjan3 Nallo3 og Staika)  <3 haha

Skrevet

Ny tørrdrakt for padling er på vei.

Kokatat Expedition (goretex) med dropseat (Drop shit, som min mor kaller det). Jeg ser frem til å entre en ny verden av praktiske løsninger! :D

• Liker 3
Skrevet

Fikk endelig kjøpt meg en lett (230 gram) skalljakke som tar særdeles liten plass i sekken, Haglöfs L.I.M Proof Jacket. Og med en igjen i Medium på skikkelig tilbudspris til 585 kr. på www.fjellsport.no rett nedi gata så er jeg kjempefornøyd :)

• Liker 2
Skrevet

Svidd hull i lønningsposen denne uka.

Kjøpt inn ny jakke av type Arcteryx Theta SVX(på tilbud)

Har også kjøpt tilhørende bukse Arcteryx Theta SV(blodpris)

Alt er testet, må si meg veldig fornøyd!!

Skrevet

Julegave til fruen. Bergans Glittertind 55 L.

Benyttet meg av 25% på xxl, ordinær pris 1599,-. Kom hjem og sjekket nettbutikken til xxl, der lå den til 899,-. Dro ned igjen og fikk sekken til 899 minus 25%, altså 675,-. Den er jeg godt fornøyd med. Håper bare den passer fruens rygg. Total rabatt i forhold til butikkpris ble totalt 58%.

• Liker 3
Skrevet

Passet på å ta en tur innom XXL nå som salget er over..... ble litt greier for ha med og få i meg alkohol på tur og samtidig holde meg tørr. Blei det vanskelig nå? :D

Også ble det litt mat til God-turmat treffet i morgen fra Meny :ike:

Skrevet

Jada, jeg har kniver og økser nok for flere livstider. Derfor bare måtte jeg ha en til: http://www.brusletto.no/index.php?artikkelID=19912&ledd1=1310544..

Fikk straks ordrebekreftelse. Men så så det ikke ut til å skje noe mer, derfor sendte jeg en mail til dem i ettermiddag for å høre når de hadde tenkt å sende den. Varen skal være på lager. Her er svaret jeg fikk: "Lageret er stengt for helgen, men du får et svar fra oss på mandag." Kniven ble avbestilt. De har hatt nesten ei uke på seg til å få den pakket og sendt, men nå (fredag) hadde de lukket lageret for helga. Sånt gjør meg irritert..

I går ettermiddag bestilte jeg også en dyr kniv fra Knivsmed Strømeng i Karasjok, denne gang med inngravering av navn på slire og knivblad. I morges kl. 9 fikk jeg mail: Kniven er underveis til meg i posten.

• Liker 1
Skrevet

Bursdaggave til eldstemann som blir 7 i neste uke, en Deuter Fox 30L, endelig kan han få bære soveposen sin selv, det har han gledet seg lenge til. Dessuten kommer den bra med i Pasvik-turen vi håper å få til i juni :)

Fjellsport med Fjellforum-rabatt, bra saker :)

360x500_4335_Fox30_5520_13.jpg

• Liker 4

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.