Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Brun molle dump pouch. Bruker disse til å slenge nedi brubare ting jeg finner på min vei. Slik som bjørkenever og quartz til å fyre bål med. Bær og sopp, og alt mulig anna rart .

Så slipper jeg  situasjoner som da jeg kom i butikken i turjakken, og skulle betale. Stkker hånda i jakkelomma etter kortet, og drar halve skogen ut av lomma... :-)

• Liker 1
Skrevet

Fjällräven Gulu bukseseler for 19 kroner på Fretex. Kunne nesten ikke se at de var brukt

og 6 flasker med Portugisisk "asfalt" av en god rødvin som ble båret hjem i sekken. 

• Liker 1
Skrevet

I dag ble det Madshus IntelliGrip Skin fra XXL til 499,-

1 par levert i liten hendig taske som kan festes belte/sekkereim etc, eller rett og slett i lomma.

Skrevet

Tilbudskurver er farlige greier. To teleskop "pølsepinner" a 29 kr.

Må plasseres under kontoen for kjekt å ha. Nødvendig, ikke i det hele tatt.

• Liker 1
Skrevet

I dag ble det to skytestøtter fra Biltema. Er både gåstaver og tarpstenger. Maxlengde 183 cm 620 gram.

Tusen takk for tipset til en eller annen. :D

Skrevet

Eka Viking tursag

http://www.xxl.no/jakt/kniver-og-okser/kniver/eka-21kombi-sag/p/1081373_1_style

En kompis av meg har denne og den er super, så jeg har leitet etter den en stund...

Veier 438 gram på min kjøkkenvekt og dersom du bare trenger vedsagen kan du spare 80 gram på å ta de to andre sagbladene ut av sagen...

Hvem trenger metallsag i skauen? Kjøttsag kan være hendig, men det begrenser seg jo til jaktensesongen... 

Ved derimot er kjekt hele året

:-)

• Liker 1
Skrevet

Intense 6.6. fulldempet stisykkel. Brukt, men kostet selvsagt alt for mye. Håper denne vil gjøre det litt enklere for en småbarnsfar å ta noen raske turer i Østmarka.

Skrevet

To 10 liters vanntette pakkposer, karabinkrok med kompass, kniv/skje/gaffel type lett, en haug med frysetørka middager, små til medium vanntette/polstret objektivvesker.

Skrevet

Stormberg Stavskar Down Jacket. Veid inn til 288g i str.L  

Førpris 1499,- Betalte 499,- på Norwegian Outlet, Vestby.

post-9907-0-98284400-1395593519_thumb.jp

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.