Ulvemor Skrevet 10. februar 2014 Skrevet 10. februar 2014 Søster fikk det gamle Canon 450-kameraet mitt i helgen, og nå kom det helt plutselig et nytt Nikon D7100 til meg .... 2 Siter
Ulvemor Skrevet 11. februar 2014 Skrevet 11. februar 2014 Mmmhhhhh..... dette var i særklasse en lærerik tråd, Henrik ... http://www.fjellforum.no/topic/28993-realisering-og-skjule-utstyr-for-den-bedre-halvdel-utskilt/?hl=realisering 1 Siter
tusjmann Skrevet 11. februar 2014 Skrevet 11. februar 2014 Jeg føler at jeg har det meste, og ikke god nok råd til å kjøpe etter alle innfall jeg har. Men en ting har jeg gått og tenke på veldig lenge, nemlig en trykklampe. I går fikk jeg tak i en forsvarets belysningskasse med 2 strøkne Optimus 930 i til en overkommelig pris. Måtte selvsagt fyre opp en med en gang jeg kom hjem. Deilig lys og varme. Nå kan jeg nesten ikke vente på neste anledning til å få brukt de ute i naturen! Det var ikke den mest nødvendige tingen kanskje, men denne trur jeg at jeg blir glad i. I værste fall, så er det ikke noe som taper seg i pris vil jeg tru. Siter
arcticboots Skrevet 12. februar 2014 Skrevet 12. februar 2014 Suunto elementum terra all black watch Siter
Oddbjørn Skrevet 12. februar 2014 Skrevet 12. februar 2014 Ble en arctic bedding i dag. Blir høy pulk med den og så teltet på toppen, men er jo lite vekt øverst da så håper det fungerer bra. 4 Siter
denblåantilopen Skrevet 12. februar 2014 Skrevet 12. februar 2014 Kjøpte meg fjellstøvler: Garmont Syncro 2 plus og førstehjelpsutstyr i dag. Er i ferd med å gjøre meg klar for sommeren. Siter
+rune1974 Skrevet 13. februar 2014 Skrevet 13. februar 2014 Har lige købt en lille zelph starlyte spritbrænder http://www.woodgaz-stove.com/starlyte-burner-with-lid.php Den skal bruges som backup til mit honey stove hvis ikke jeg kan finde nok brændbart materiale undervejs på turen. 1 Siter
cornix Skrevet 13. februar 2014 Skrevet 13. februar 2014 Nå har jeg kjøpt meg et Helsport Storsylen 2+ til 3300kr fra Helsports fabrikkutsalg, en Mammut comfort pump mat fra G-max til 800 kr (nedsatt fra 1800!) og et kokeapparat fra biltema: http://biltema.no/no/Fritid/Friluftsliv/Primus/Kokeapparat-26-kW-37651/ Mystisk billig ? Jeg kjøpte to gassflasker på 300 gr for 40 kr stk også. http://biltema.no/no/Fritid/Friluftsliv/Primus/Propanbutan-17623/ De var billige, lette i vekt og kanskje litt lettere å pakke ned enn de vanlige tykke beholderne. Skruventilen passer, men de er egentlig ikke beregnet på slike kokeapparater. Flaskene må stå slik at det ikke kommer flytende gass inn i brenneren, og når de er så høye og tynne må man tenke seg om hvordan man setter dem. Forresten så har jeg akkurat kjøpt et Sigma 105mm makroobjektiv for Nikon også. Alltid ønsket meg et slikt. Dvs, jeg bestillte det på fotovideo som "juletilbud" med 25% avslag, men de fikk det på lager først nå. "Mye penger spart" Siter
Rolf_E Skrevet 13. februar 2014 Skrevet 13. februar 2014 Bergans dermizax vindvotter, ullvotter og bd mission 75. Sent from my Nexus 7 using Tapatalk Siter
Bjørn J Skrevet 13. februar 2014 Skrevet 13. februar 2014 Bestilte meg en Ortovox Haute Route 35 dagstursekk på tilbud hos Fjellsport. Håper den er bra, jeg har aldri sett eller prøvd den Siter
Omnilite Skrevet 15. februar 2014 Skrevet 15. februar 2014 En bunke kart fra Norgesserien i "plast", halv pris (99,- stk) frem til midnatt 15.2 hos kartbutikken.no Siter
Humle Skrevet 15. februar 2014 Forfatter Skrevet 15. februar 2014 Ny sammenleggbar snyltekopp. Hadde en turjakke som manglet en i lomma. Og det er jo en forbrytelse! 1 Siter
Marhaug Skrevet 16. februar 2014 Skrevet 16. februar 2014 Bagg til pulken min + goal zero solcellelader Siter
Gemajohn Skrevet 16. februar 2014 Skrevet 16. februar 2014 Helsport ovn til Lavvo. 14 kg med rustfritt stål. Siter
TurNisse Skrevet 16. februar 2014 Skrevet 16. februar 2014 Kan nevne et par ting her med det samme. Noe jeg aldri skulle kjøpe for det er bare tull i Norge........... - BIAS Gram Weenie hengekøye (med myggnett, knotty mod, justerbar ridge) ~1100kr Så har jeg kjøpt et par ting som ikke er direkte fjelltur, men sånn dagligdagse ting... Har alltid med meg en sekk på jobb og i bilen. Dette har til nå vært en PC-veske men plass til pc/nettbrett nøkkler å penn, men ikke stort annet. - US Assult Pack Sort (og noen lommer) Nå er det nok plass... - Smith & Wesson ExtremeOps m/tanto, foldekniv (290kr) - Fischer Pen refill, sånn skrive hvorsomhelst på hvasomhelst penn patron Kommer nok noen spørsmål om hengekøye utstyr på forumet fra meg utover våren. 1 Siter
Kjellis Skrevet 16. februar 2014 Skrevet 16. februar 2014 Har hatt en runde på Finn den siste tiden nå og kjøpt pent brukt utstyr: -Trollveggenjakke (lite brukt fra slutten av nittitallet). -Trollveggenbukse og en Norrøna skijakke til dama. -Ubrukte stegjern. -Bergans Helium 55. Kan gjøre noen gode kjøp på Finn om en ikke må ha det aller nyeste utstyret. Har også kjøpt nye Norrøna vindvotter og en Brynje Polar fleecevest er på vei i posten. Til å ikke skulle kjøpe så mye utstyr dette året begynner det forsettet dårlig 3 Siter
Humle Skrevet 18. februar 2014 Forfatter Skrevet 18. februar 2014 Vindvotter type forsvaret. Fant dem ubrukt på fretex kr 39,- Siter
Sanderman Skrevet 18. februar 2014 Skrevet 18. februar 2014 Blei jommen en del handling plutselig, Telt BA flycreek ul1. Har samme i 3 mann fra før og er fornøyd med det. Sko Salewa MTN trainer mid gtx pro. Spent på hvordan de gjør seg på tur. Skoene kom i dag, så da er det bare teltet igjen. Den bedre halvdel skjønte ikke hva jeg skulle med flere sko, så får vel smuggle teltet inn bakdøren 2 Siter
famjsv Skrevet 19. februar 2014 Skrevet 19. februar 2014 Omnilite skrev (På 15.2.2014 den 21.33): En bunke kart fra Norgesserien i "plast", halv pris (99,- stk) frem til midnatt 15.2 hos kartbutikken.no Samme her Siter
Martin HJ Skrevet 19. februar 2014 Skrevet 19. februar 2014 Primus Easyfuel II, et par nye kart og en ny Ford C Max Siter
esstrom Skrevet 19. februar 2014 Skrevet 19. februar 2014 Begynner å bli utålmodig, vil fiske:) har kjøpt diverse fluer, spinner og dupper. Kjøpt noen kart etter tips fra forumet her på lørdag. Har også gjennom vinteren kjøpt stang og snelle til min samboer, forsøker å få henne med på fisketurer. Hun begynner å komme på glid:) Siter
Skaaningen Skrevet 19. februar 2014 Skrevet 19. februar 2014 Kart Femundsmarka 1:50000 og samme Hemsedal. Siter
Bjørn J Skrevet 19. februar 2014 Skrevet 19. februar 2014 To stk Helly Hansen Ice Crew varme underskjorter, merinoull og syntetblanding. Tilbud på XXL til 299.- Siter
Batch86 Skrevet 19. februar 2014 Skrevet 19. februar 2014 Dagens fangst: En Colemann Dual Fuel 533. Lå jaggu meg noen kart i postkassa når jeg kom hjem også. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.