Tor Magnus Skrevet 29. august 2013 Skrevet 29. august 2013 Vivobarefoot Breatho ble plukket opp host posten i dag. Barfot sko med litt mer knaster under sålen. Siter
Gemajohn Skrevet 29. august 2013 Skrevet 29. august 2013 Tor Magnus skrev (På 29.8.2013 den 7.33): Vivobarefoot Breatho ble plukket opp host posten i dag. Barfot sko med litt mer knaster under sålen. Knaster er bra. Prøvde meg på lett overnattingstur i småkuppert terreng, brukte merrel barfotsko UTEN knaster. Når jeg skulle hjem regnet det og stien ble til en livsfarlig skøytebane. Siden dette er kjøpetråden. Kjøpte to MSR kaffefilter til thermokopp. 10 kr stk. (Veil 250.-) Siter
Gemajohn Skrevet 29. august 2013 Skrevet 29. august 2013 http://www.optimalrun.com/merrell-bare-access/ Holder knotten borte Siter
oDDi Skrevet 29. august 2013 Skrevet 29. august 2013 Kjøpte meg en ok pose til sensommer/høstbruk, håper jeg http://www.helsport.no/no/produkter/SOVEPOSER_helsport/_PRO_SOVEPOSER/Trollheimen Siter
Stourup Skrevet 30. august 2013 Skrevet 30. august 2013 Hei De sidste dage er det blevet en del nytt utstyr. Mountain Equipment Kongur MRT Rab Infinity Endurance Jacket Petzl Lynx stegjern Haglöf crag sko DMM revolver skrue karabin Black Diamond Half Dome hjelm Rock Pillar sva sko Numa Optics Rider solbriller Teva Terrafi 3 sandal North face duffel størrelse XL Og der mangler stadig nogen små ting bla. nytt kamera og lidt andre småting Siter
Gemajohn Skrevet 30. august 2013 Skrevet 30. august 2013 2 x Jarbrige underteppe til hengekøye, fra Arrowhead equpment. DD 3x3 Tarp Kelly kettle, den store. Emberlit vedbrenner, i stål. Siter
arcticboots Skrevet 31. august 2013 Skrevet 31. august 2013 Fjällräven numbers ryggsekk til bybruk Siter
Kent Alexander Skrevet 31. august 2013 Skrevet 31. august 2013 Forsvarets JIB (jacket in a bag). Tror fabrikknavnet er Nanok SF Reversible Jacket evt Nanok Arctic Jacket. Kongefornøyd! ) Siter
+Henrik Skrevet 2. september 2013 Skrevet 2. september 2013 Lundhags syncro Norrøna svalbard dri3 mittens Norrøna svalbard wool mittens GP oppladbare batterier og ladebank Siter
oDDi Skrevet 3. september 2013 Skrevet 3. september 2013 Kjøpte det strengt tatt i går, men kry som jeg er føler jeg fortsatt for og dele. Har gått til anskaffelse av mitt første telt - Et Akka Dome 3 i fra Fjellsport.no så får en håpe at teltet er ett bra ett! http://www.fjellsport.no/merker/a-g/fjallraven/fjallraven-akka-dome-3-un-blue.html 1 Siter
Skaaningen Skrevet 4. september 2013 Skrevet 4. september 2013 Julegaver i huset ME Xero 550 ME Glacier 1250 Den første virker ha goft loft (tykkelse på dunet oppepå), for sin ringa vekt. Ser litt smal ut nedtil, jamført med diverse soveposer jeg sett. Den andre tenkte jeg skulle være litt liknende min kones RAB Expedition 1200. jeg opplever att MEn ser (alltså ikke målt) noe smalere ut, på godt og vondt. Godt, fordi det blir mindre å varme opp. Vondt, fordi det er litt trangere. ME 1250 ser ut å ha god sidobeskyttelse mot kulde, samt passe trangt kring halsen. Det er bra. Siter
Abnorm Skrevet 4. september 2013 Skrevet 4. september 2013 2stk. The North Face Base Camp Duffel M G Max Kr.385,- pr stk 1 Siter
+Grimner Skrevet 6. september 2013 Skrevet 6. september 2013 En tynn dunjakke fra KUIU. Liten og lett. Ingen priblemer med å få meg til å svette med ullnetting innendørs. Om duna faktisk tåler vann finner jeg ut til uka. Siter
glote Skrevet 6. september 2013 Skrevet 6. september 2013 Jeg kjøpte nylig en Quietstove lyddemper til min Msr Dragonfly http://www.quietstove.com/quietstove/index.html Det nye brennerhodet veier 55 gram ( 47 gram mer enn delen det erstatter) og gir en en lyddemping på ca 12 dB (målt med en iphone-app... ) Støynivået går fra ca 78 dB til ca 65 dB uten vindskjermen. med vindskjermen måler jeg en økning i støy på 2-3 dB. Den krever mer forvarming enn en orginal Dragonfly og brennerhodet er løst i motstetning til den orginale bråkebrenner. Akkurat det gjør meg ingenting da Dragonflyen uansett bor i en egen pakkpose. Så om du er lei lyden av bråkebrennere kan du løse det problemet med å kjøpe et stillebrennerhode til bråkebrenneren din Siter
martin.m Skrevet 7. september 2013 Skrevet 7. september 2013 Vil innstendig oppfordre alle til å poste spørsmål i spesifikke kategorier, slik denne trråden er iferd med å utvikle seg blir det et avsindig brygg og jeg tror folk vil letter oppnå respons ved å opprette egne tråder for ting dere lurer på. Søking internt i forumet vil også fungere langt bedre dersom medlemmer tar denne oppfordringen. 1 Siter
+Henrik Skrevet 7. september 2013 Skrevet 7. september 2013 (endret) Jeg følger opp det martin.m allerede har sagt. Jeg har gått gjennom tråden fra A til Å. Dette har ført til en del utskilte tråder. Noen klarte til og med å innse at de hadde avsporet tråden og sluttet avsporingen I resultatet er det blitt fjernet en del innlegg, men også kommet en del nye tråder som følger og noen er morsomme å lese Realisering og skjule utstyr for den bedre halvdel - utskilt Investering i utstyr - utskilt Hengekøye og underlag - utskilt Ny vindjakke/lettpakking - utskilt Zebra billy can - utskilt Gerber bear grylls kniv - utskilt Fjellsport.no erfaringer - utskilt Hexamid solo plus tarp tent erfaring? - utskilt Rypesnare - utskilt Shangri La 5 manns - utskilt 20 l vanntette pakkposer - Utskilt Ally 17 fots kano, posten - Utskilt Rapport regntøy ZPacks - Utskilt Er gass, gass? - Utskilt Klymit Inertia X-Lite oppblåsbart liggeunderlag - Utskilt Lettvektsmat - Utskilt T-skjorter bambus - Utskilt Norskprodusert hengekøye Draumr - Utskilt Sprayimpregnering - Utskilt Dirty girl gaiters - Utskilt Gammel Norrøna Dovre bukse og jakke - Utskilt MLD silnylon trailstar - Utskilt Bardunline med refleks - Utskilt Habanero lucas jerky - Utskilt Boikott av Kina-produserte varer - Utskilt TNF Paramount Peak - Utskilt Exped Doublemat Evazote rapport? - Utskilt Exped liggeunderlag - Utskilt Roberts sovepose - Utskilt Kovea Fireball - Utskilt Innlegg som er avsporinger slettes uten varsel. Denne posten er blitt satt som øverste post på hver side. Endret 1. april 2015 av Henrik 5 Siter
+Walle Skrevet 9. september 2013 Skrevet 9. september 2013 Henrik, du misset to innlegg, se de to overstående innleggene ovenfor dette innlegget. Forsåvidt benyttet jeg meg av komplettfritids søndagsbuffet, og har lagt inn bestilling på Deuter Kid Comfort III Tilhørende regntrekk Så da er det bare å vente på at siste tilsluttning på arvelista starter å sette seg opp av seg selv Siter
+Bjørnar Ø Skrevet 9. september 2013 Skrevet 9. september 2013 Norrøna Para Ranger, som supplement til en velbrukt integral alpin 55+ Siter
Tor Magnus Skrevet 9. september 2013 Skrevet 9. september 2013 Noe hardware som veier 1.6kg ble mottatt i dag. En til meg selv og en i premie for vinterhenget. Siter
Tor Magnus Skrevet 9. september 2013 Skrevet 9. september 2013 Ble ikke bestilt i dag men jeg tror jeg har glemt å føre opp noe hengekøyestash: 2 par Dutch Buckles 1 par Dutch Clips Siter
Dag G - Evje Skrevet 9. september 2013 Skrevet 9. september 2013 Bestilte en Bivy fra Sportsnett i dag. Like etter kom det opp at lageret var tomt. Ordrebekreftelse er kommet. Fått den siste på lager muligens http://www.sportsnett.no/s/p.aspx?pid=5573&cid=605 1 Siter
oyvindbl Skrevet 11. september 2013 Skrevet 11. september 2013 I det siste har det kommet inn litt forskjellig, og mere er på vei. Godt det er jeg som tømmer postkassa.... Vintersko m/ pigg NRS padlesko Ruffwear flytevest til bikkja Foret vanntett dekken til bikkja Closed cell foam til kneleputer, og fotfeste for bikkja, til kanoen NRS paddle biner til cowtail'en Ny karabinkrok til slepelina Siter
arcticboots Skrevet 11. september 2013 Skrevet 11. september 2013 The North Face dunjakke -- 70 % off ( og da er det meget lett å bli fristet ) 1 Siter
Vargtaz Skrevet 11. september 2013 Skrevet 11. september 2013 Lundhags Professional Mid - første støvelpar UTEN membrand (på høy tid..) http://www.outnorth.no/no-lundhags/professional-mid.php Har brukt ettermiddagen på å fette de, etterhvert skal de få stå natta over med vann før de gåes inn (gammelt indianer-triks ;.)) 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.