Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Jeg var på Clas Ohlsson og kom over tennstål til 99 som havna i kurven. De hadde også ett med Bear Grylls reklame på til 199, men det tok jeg ikke så jeg sparte 100 :)

Skrevet

Jag råkade lura mig själv att köpa ett gaskök ( :blink:)  i går. Optimus Vega.

Fungerar helt OK, när det är varmt ute.

Enligt försäljaren skall det fungera även i temperaturer ned mot nollan, och tester på Nätet visar ett som får vatten att koka vid en utomhustemperatur på -4 grader C :shock: .  Vi får väl se till hösten vad det duger till...

Skrevet

Bergans Trillemarka 80L ryggsekk. Tilbud hos Intersport på Kvadrat i Sandnes nå nylig. Førpris  1499.-. Tilbudspris 999.-

Ikke testet i felt enda, da jeg i stedet måtte begrave min gamle far..

Gjest Turlyst
Skrevet

Jeg har fornyet det meste av turutstyret i år. Har t.o.m. kjøpt kikkerter

På XXL i mai fikk jeg kjøpt Bergans Compact Light 3 for kun 2199,- (3700,-)

Fjellsport hadde 25% på Mountain Equipment i juli - kjøpte 2013 Helium 800 i 185.

Kona hakke peilig på at www.fjellforum.no finnes:-) En viss likhet må det være, så hun har fått Gore-Tex jakke og cash.

Skrevet

Leatherman Skeletool CX

Leatherman Bit Kit 21x2

Mountain Equipment Titan 650 185cm

Mountain Equipment Titan 650 Womans 185cm

Håper soveposen til dama vil passe, for hun er ikke mere en 165cm høy.

Når det var tilbud på fjellsport måtte jeg bare handle, synd de ikke hadde 175cm på lager.

Hun har ønsket seg denne lenge og det skal være en bursdagsgave.

Hva tror dere, vil posen bli alt for stor?

Gjest Turlyst
Skrevet

Hun har ønsket seg denne lenge og det skal være en bursdagsgave.

Hva tror dere, vil posen bli alt for stor?

Min datter fikk 2013 Womans Helium 800, som passer hennes 166cm. Hun kunne ikke hatt større pose. Hun er meget fornøyd.
Skrevet

Endelig fått kjøpt meg ny sovepose - denne har jeg sikla etter lenge; Marmot Helium !

De to jeg har brukt er en iglo-pose, som ofte ble altfor varm, eller en billig sommerpose jeg har hatt mer eller mindre hele livet.

Skrevet

Fjellsport hadde 25% på Mountain Equipment i juli - kjøpte 2013 Helium 800 i 185.

Kona hakke peilig på at www.fjellforum.no finnes:-) En viss likhet må det være, så hun har fått Gore-Tex jakke og cash. 

Det var en god pris på Compact Light 3! Jeg hadde store problemer med en defekt glidelås i forteltet, så denne måtte sendes inn til reparasjon. Etter det har jeg ikke hatt noen problemer med det. Har skrevet en test av det også hvis noen er interessert;

http://www.grejguide.dk/site/Test-og-anmeldelser/bergans-kompakt-light-3.html

Skrevet

Bestilt Exped SynMat UL 9 LW via Fjellsports "Ukens tilbud"  + Fjellforumrabattkode  > til kjæresten, så får jeg kanskje min DownMat tilbake ?? ;) 

Kjapp service fra Fjellsport, bare hive seg i testinga av SynMat som ser superb,  og la kjæresten beholde den gamle DownMat allikevel  ;)

• Liker 2
Skrevet

Såfremt at Oslo Sportslager har den på lager så har jeg bestilt en Haglöfs Lim II jakke som jeg skal bruke sammen med den nye Fjällräven Keb jakka, så får vi se da om et 2-systemsjakke blir bra eller fiasko på tur.

Skrevet

Jeg har kjøpt en Arrakis 65 :-). Skal bruke den til litt lenger turer, eller turer hvor jeg kan unne meg litt ekstra luksus (god mat og drikke...), samt vinterturer! Tror det er en fin størrelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.