Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Kjøpte nettopp en Western Mountaineering Bison GWS

Så nå fryser jeg ikke, men dere ser meg antagelig på Luksusfellen, om ikke utstyrshysteriet gir seg snart  :oops:

• Liker 3
Skrevet

Unskylder det med Bursdag neste helg.. (samme gjorde jeg med mobiltelefon)

- Viking Landslide GTX (s45 = 558gram pr stk, 880kr)

- NorthFace - Flees Genser (198g, kortere en jeg liker dem, 199kr)

- Hagloft Lim II Jakke (274g oppgitt til 300g)

- Hagloft Lim Bukse (220g)

Endelig...

Neste sesong blir det nok kokeutstyr som får seg en gjennomgang.

Skrevet

3 stk (billige og jeg er en kløne) McNett Gear Aid Sil-Fix Sil-Nylon Fabric Repair Kit

1 stk Frogg Toggs Driducks Ultra-lite 2 Poncho i grønt - til den nette sum av 150 kr venter jeg ikke all verden, men kanskje Jerven får konkurranse.

I jakten på den perfekte hanske, et par MGV-00-009.

Skrevet

Kjøpt: Tynn fleecepose som er passe overdimensjonert i forhold til mitt Exed underlag.

Putter underlaget inni fleeceposen. Tenkt som en løsning for de varmeste sommerdagene i lavlandet. Et lag tynn ull med i sekken for å sikre litt mot eventuelt kjølig netter. Litt i høyden har jeg med yttertrekk til sovepose som ytterste lag ved vind, litt kulde osv.

Nikke.

post-5141-0-72270800-1370001430_thumb.jp

Skrevet

Trodde aldri det koms til å skje, men,

Jerven Original har faktisk kommet i hus, har sett dens bruksområde og har kokludert med at det er en kjekt&ha ting...

899kr som fast normal pris hos den lokale litt ukjente sportsbutikken Navasport...

Skrevet

I dag kom den endelig i posten! En grå Abu Ambassadeur 2500c. Så god som ny. Denne fiskesnella sluttet de å lage på midten av 70 tallet. Noe som gjør den ca fem år eldre enn meg. Ting holdt mye lengre før pleier fadern å si. Så med litt omsorg og olje håper jeg på å kunne bruke den i 30 år til.:)

Skrevet

Av en eller annen mystisk grunn så havner jeg på et kjøpesenter når jeg er i syden :-)

Så nå har jeg 2 turbukser som kan gjøres om til shorts. En haug minituber med tannkrem og Nike dri-fit sokker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.