Fjolstilfjells Skrevet 1. mars 2013 Skrevet 1. mars 2013 Hillebergs Staika blei innkjøpt igår og prøvekjørt på en ennatters, tok med telt, bikkje, liggeunderlag, pose, mat og sprang til skogs, et kjempedeilig telt, 1 Siter
+Grimner Skrevet 2. mars 2013 Skrevet 2. mars 2013 Humle skrev (På 1.3.2013 den 19.32): Ludvik sekken til forsvaret....guuuuuuud som jeg haaaaaaater den sekken. Men trenger reimene Du tenker på rovdyret som gnager skuldre, klorer hoftene til blods og knekker korsryggen? Petzl Zipka Plus2 Liten, lett og kompakt hode/alt-mulig lykt. Med rød pære og gjennomsiktig plast er T-800 og BSG referanser et fullstendig gyldig og virksomt salgsargument. 1 Siter
REs Skrevet 3. mars 2013 Skrevet 3. mars 2013 Etter mye akkedering så ble det en ny jakke igjen. Norrøna Svalbard cotton anujakke. En klassiker. Rød og fin til bruk på skiturer. Denne jakken brakte også med seg gode minner fra en aktiv tid i Røde Kors Hjelpekorps. 1 Siter
Simontb Skrevet 4. mars 2013 Skrevet 4. mars 2013 Varanger Camp 8 til 10 personer dejligt telt!! På tilbud her i DK, som bare modsvarer normalpris i norge Siter
Steinar M Skrevet 5. mars 2013 Skrevet 5. mars 2013 Fikk meg Åsnes Nansen, BC Manuell og Swix Mountain staver til 3100,- Nå må je få noen tips på hvilke sko en skal kjøpe til de. Siter
Humle Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Skrevet 5. mars 2013 Overskudds, men ubrukt Britisk goretex feltjakke i ørkencamo. Valgte ørkencamo fordi den ser litt mindre militær ut rett og slett i sine lyse 2 toners camo. Går mye i fleecejakken om sommeren, så denne blir grei å ha over til sommeren, som sikkert blir like våt som den pleier å være her i nord. Også greit i bjørkeskogen om morran når alt er vått av dugg. pris: 300 kroner inkludert frakt. -greit med kompiser som kan handle for deg 2 Siter
Rolf_E Skrevet 6. mars 2013 Skrevet 6. mars 2013 Kjøpte meg litt Real turmat på tilbud nå . Holder flere år frem i tid, men er nok borte før den tid vil jeg tro Siter
Alexander V Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 Primus Omnifuel Ser frem til mange års bruk. Siter
Krfjpe Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 Kjøpte Åsnes Nansen med Garmont Finse GTX-sko for to uker siden. Investerte også i en Bergans Stranda-bukse, et par fjellskistaver og snøspade. Livet på vinterfjellet er herlig! Siter
Phaser Skrevet 15. mars 2013 Skrevet 15. mars 2013 Var på Villmarkslivmessa i dag og kom hjem med en Norrøna trollveggen dunjakke og en Fjellreven Polar Parka (tror det var det de kalte den men finner ikke maken på nettet i farten. Den er lang men har glidlås helt ned noe det ikke ser ut til at Polarparka har. Virker uansett til å være ei utrolig solid og varm jakke. Betalte 1200kr for den, den hadde vært vareprøve som har blitt tatt med ut i forettninger av selger. Ser ikke noe slitasje på den. Hun sa villedene pris var 6000. Kan se om jeg kan ordne bilde av den etterpå og kanskje noen kan identifisere den for meg. Siter
Skaaningen Skrevet 23. mars 2013 Skrevet 23. mars 2013 To stykk leuku til generasjon neste. Leukun er i mine øyner den beste knivtypen der er på å være litt go på det meste (men ikke best på noe, forutom det å være brukbar til mye). Nydelige saker, med litt rødt på til gutten, og litten rosa detalj til jenta. Gleder meg til de blir gamle nokk til å evne handtere så tunge saker sikkert. Siter
Larsdx Skrevet 23. mars 2013 Skrevet 23. mars 2013 Åtte pakker real turmat og en liter renset bensin. Snart påsketur! Siter
Veidemannsblod Skrevet 23. mars 2013 Skrevet 23. mars 2013 Investerte i min første multifuelbrenner. Det ble en MSR Whisperlite International til 20% rabatt hos Friluftsbutikken i Tromsø. Kjøpte samtidig også to brennstofflaskerpå 0,6 og en fireliters kanne renset miljøbensin. Dette er fra første prøvebrenning forleden dag. Ser veldig fram til å prøve brenneren skikkelig i påskeferien nå! Siter
Yokon Skrevet 23. mars 2013 Skrevet 23. mars 2013 Kamerakongen.. Direkte smart følte jeg meg ikke etter og ha gitt en håndfull tusenlapper for en smarttelefon. Det koster og vidreføre et billigabonnement. Nokias råeste fototelefon 808 pureview med en sensor 4 ganger større enn andre telefoner, så sa han bak disken og med 41mega pixler så burde det holde som fotoapparat i lange baner.... og det gjør det virkelig. Denne lille tassen av en smarttelefon er faktisk bedre enn mitt 4 år gammle kompaktkamera som slettes ikke er noe dårlig kamera.. her blir det mindre og dra på. Siter
Kjetiljo Skrevet 24. mars 2013 Skrevet 24. mars 2013 Litt lei av Real turmat Bestilte 12 retter fra et merke som heter Backpacker`s pantry bare for å prøve noe nytt. Siter
Humle Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Skrevet 25. mars 2013 Molle rumpetaske og molle vannflasketaske. Siter
Humle Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Skrevet 25. mars 2013 Nalgene vannflaske og en kopp i rustfritt stål som flaska passer oppi. Siter
Rolf_E Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Har selv også kjøpt meg en Nalgene 1l flaske. God flaske og var til god nytte i fjellet. Lett å få snø oppi Siter
Fjolstilfjells Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 Hilleberg Staika, grønnt og vakkert:-) Siter
Rolf_E Skrevet 27. mars 2013 Skrevet 27. mars 2013 Nye Åsnes fjellski m/feller. Nå blir det andre saker på fjelltur Siter
bilbobaggins Skrevet 27. mars 2013 Skrevet 27. mars 2013 Expe ergo hammock combi, veldig spent på å motta denne pakken over påske:-) Siter
Chalshus Skrevet 27. mars 2013 Skrevet 27. mars 2013 Siden juletider: WM Megalite. WM Lynx Gws. WM Ion Parka. Arcteryx Axios 35. Arctreryx Kappa varmebukser. Siter
Rolf_E Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 Ble en lett tarp... den andre jeg har veier jo mer, noe små svihull og sparer jo litt vekt i sekken . 230kr for en tarp levert fra England Siter
TurNisse Skrevet 28. mars 2013 Skrevet 28. mars 2013 100m Paracord 3,2mm 10m Shockcord 3,2mm + diverse smådill til paracord bruk... (skal brukes til litt andre ting en bare tur også) Sist uke, en 35l pakksekk på 56gram. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.