+Blindgjenger Skrevet 11. oktober 2020 Skrevet 11. oktober 2020 aleks skrev (På 11.10.2020 den 18.16): Sara og jeg gikk vår siste tur i dag tidlig. Ekspander Jeg føler med deg. Det er over 20 år siden jeg mistet min beste venn. Det var en såpass tung opplevelse at jeg ikke vil gjennomgå det igjen. Og nå triller tårene mens jeg leser denne tråden. 1 Siter
aleks Skrevet 12. oktober 2020 Skrevet 12. oktober 2020 Blindgjenger skrev (På 11.10.2020 den 18.36): Jeg føler med deg. Det er over 20 år siden jeg mistet min beste venn. Det var en såpass tung opplevelse at jeg ikke vil gjennomgå det igjen. Og nå triller tårene mens jeg leser denne tråden. Ekspander Takk. Ja, det er ikke noe gøy, og som du sier er det så trist at man spør seg selv hvorfor man har hund. Det blir mye selvpining fremover ved å se på bilder, men da ser man jo alt det fine man har gjort sammen. Siter
elgen Skrevet 12. oktober 2020 Pålogget Skrevet 12. oktober 2020 Ja, dette er trist. jeg har prøvd det noen ganger, men kuren har ofte været en ny hund! Elgen Siter
+Blindgjenger Skrevet 14. oktober 2020 Skrevet 14. oktober 2020 aleks skrev (På 12.10.2020 den 21.58): Ja, det er ikke noe gøy, og som du sier er det så trist at man spør seg selv hvorfor man har hund. Det blir mye selvpining fremover ved å se på bilder, men da ser man jo alt det fine man har gjort sammen. Ekspander Joda, de gode minnene er der, og det kan også være en god trøst 🙂 elgen skrev (På 12.10.2020 den 22.06): Ja, dette er trist. jeg har prøvd det noen ganger, men kuren har ofte været en ny hund! Ekspander Får lyst på hund hver gang jeg hilser på en, men nei, det skjer hvertfall ikke før samboeren kaster meg ut og jeg trenger en ny turkamerat 😉 Siter
Fenrisfrøya Skrevet 15. oktober 2020 Skrevet 15. oktober 2020 Tårene mine triller, jeg føler så med deg. Har hatt hunder hele livet, og det skal vanskelig gjøres å få bedre turkamerater. De klager aldri, er alltid glade og fornøyde uansett vær, vind og dårlig fiske. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.