finnjpedersen Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Registrerer at det finnes is te pulver fra Lipton på Rema. 9 kr for en pose a 80 gram, nok til 1 ltr. Finnes som peach og lemon. Dette er genialt på tur isteden for saft. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjellis Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Støttes! Jeg bruker å ha noen slike poser med meg på tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofoten Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Starter ofte ut med ei 0,5l flaske brus, for så å fylle på fra en slik pulverpakke. Ice Peach er knall på tur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finnjpedersen Skrevet 26. august 2014 Forfatter Del Skrevet 26. august 2014 Nå er det kommet mango også. Den var meget god, men syns sitron er best. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borgern Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Bruker de ofte. Lemon og Mango er best. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
famjsv Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Bruker en mindre pakke: Tea&Honey Lemon. Veier et gram eller to, og skal blandes med en halv liter. Synes den er god med en liter vann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrendelRaptor8 Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Jeg bruker heller disse: http://www.chainreactioncycles.com/no/en/high5-zero-electrolyte-drink-tablets/rp-prod42650 Uten kalorier, men med god smak. En tablett gir god smak til ca 1 liter vann. Tar utrolig lite plass. En slik beholder med 20 tabletter er lett å putte i sekken. Jeg handler ofte fra Chain Reaction Cycles. Ca 1 gang i måneden pleier de å kjøre fraktfritt til Norge. Da er det bare å bestille et par smaksvarianter av disse til under 200 kr så slipper man både frakt og moms. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Magnus Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Bruker en mindre pakke: Tea&Honey Lemon. Veier et gram eller to, og skal blandes med en halv liter. Synes den er god med en liter vann Navn og hvor fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GBS Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Bruker en mindre pakke: Tea&Honey Lemon. Veier et gram eller to, og skal blandes med en halv liter. Synes den er god med en liter vann Vi bruker samme type, god og tar mye mindre plass og mye mindre vekt...ikke minst. Bunnpris og Meny har dem her i Trondheim Den heter Lipton Ice tea, Pakken inneholder 8 "rør" med iste, som kan blandes med 0.5 eller 1 l vann. Synes 1 liter er best, siden den blir ganske sterk i 0.5 liter, men det er jo en smaksak. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GBS Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Ser sånn ut: 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
famjsv Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Kjøper dem på Kiwi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddbjørn Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 De har de på Rema også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7homas Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Vekker denne tråden til liv igjen for å belyse en noe utfordrene situasjon Lipton setter oss i... Hva er tanken bak denne løsningen, Lipton? Hva skal vi gjøre med de resterende 7 grammene? Blande de med 0,89dl vann? 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vikern Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 tja, si det? hvis du har 10 poser med deg har du jo da nok til 11 liter? jeg har nå alltid brukt hele posen på en liter. Smaken er jo som baken, noen liker mindre smak, andre mer. Men jeg er enig, virker litt dumt det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessatroll Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Utvidar med dette tråden til å gjelde pulverdrikk i det heile Og kan tipse om eit ein variasjon vinterstid; Chai Latte i pulverform på Coopen. Litt søtare enn ein vanleg Chai, men definitivt god ved kalde turar 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vikern Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Den 4.6.2016 at 11.37, 7homas skrev: Vekker denne tråden til liv igjen for å belyse en noe utfordrene situasjon Lipton setter oss i... Hva er tanken bak denne løsningen, Lipton? Hva skal vi gjøre med de resterende 7 grammene? Blande de med 0,89dl vann? så i dag at det nå er 80gr i posen og det står 80gr på instruksjonene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Blaser Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Jeg bruker å ha med meg XL-1 blåbær/solbær posene. Smaker godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7homas Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 11 hours ago, vikern said: så i dag at det nå er 80gr i posen og det står 80gr på instruksjonene I alle smaker? Den jeg tok bilde av ble kjøpt i Sverige for 6 uker siden omtrent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vikern Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 hvertfall lemon og peach, kjøpt i overigår på norsk rema1000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larix Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Den 04.06.2016 at 12.32, vikern skrev: tja, si det? hvis du har 10 poser med deg har du jo da nok til 11 liter? jeg har nå alltid brukt hele posen på en liter. Smaken er jo som baken, noen liker mindre smak, andre mer. Men jeg er enig, virker litt dumt det der. Dette må være drikkeverdenens svar på pløse og lompe Der er det jo som oftest 8 pølser i pølsepakka, og 10 lomper i lompepakka 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imp Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Hihi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian den ukristne Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Den 09.06.2016 at 9.36, 7homas skrev: I alle smaker? Den jeg tok bilde av ble kjøpt i Sverige for 6 uker siden omtrent. Det forklarer jo sitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.