brage Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Hei! Jeg har en Garmin eTrex hvor teksten i displayet nå nesten er uleselig. Hva kan jeg gjøre med det ? Jeg har skiftet batterier, men det hjelper ikke. Er den blitt for gammel ? Jeg fikk den for mange år siden av min sønn som kjøpte den i utlandet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afe Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Det er ei innstilling ein eller annan plass for kontrast på displayet. Eg ville prøve å stille på denne. Dersom du ikkje har bruksanvisning liggande, finn du det på sidene til Garmin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brage Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Det er ei innstilling ein eller annan plass for kontrast på displayet. Eg ville prøve å stille på denne. Dersom du ikkje har bruksanvisning liggande, finn du det på sidene til Garmin. Hei ! Takk skal du ha. Håper jeg finner det stedet du nevner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brage Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Hei ! Takk skal du ha. Håper jeg finner det stedet du nevner. Hei igjen !! Jeg fant,jeg fant !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afe Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Hjalp det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brage Skrevet 20. august 2012 Forfatter Del Skrevet 20. august 2012 Hjalp det? Hei ! Ja da,jeg fant stedet med en gang, så nå slipper jeg å kjøpe ny GPS. Den jeg har er mer enn god nok for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.