DobbelNilssen Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 Jeg har klart det kuntstykket å miste forstøvningsplaten til min Primus Omnifuel. se bildevedlegg. Er det noen som vet om hvor jeg kan få tak i en ny ? Finner bare dyser og pakninger på diverse nettbutikker.. Setter umåtelig pris på hjelp Siter
+Henrik Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 http://www.fjellsport.no/primus-repsett-omnifuel-multifuel-ex.html Siter
martin.m Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 Har du sjekka her? http://www.primusshop.no/reservedeler-til-primus-c-157-1.aspx Siter
hakristian Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 Uff så stive priser! Den plata skal taes godt vare på hos meg! Siter
Aspiranten Skrevet 24. august 2012 Skrevet 24. august 2012 hakristian skrev (På 6.8.2012 den 21.59): Uff så stive priser! Den plata skal taes godt vare på hos meg! (Pack of 5) Ikke så gærnt med 50,- plata Siter
rune.as Skrevet 25. august 2012 Skrevet 25. august 2012 Sportsnett(.no) har det meste av deler. Siter
+Tom42 Skrevet 25. august 2012 Skrevet 25. august 2012 DobbelNilssen skrev (På 6.8.2012 den 19.29): Jeg har klart det kuntstykket å miste forstøvningsplaten til min Primus Omnifuel. se bildevedlegg. Er det noen som vet om hvor jeg kan få tak i en ny ? Finner bare dyser og pakninger på diverse nettbutikker.. Setter umåtelig pris på hjelp Dette er du ikke alene om. Men nå mister jeg den ikke lenger. Boret et hull i forstøvningsplaten og et hull i "sylinderen". En tynn ståltrådbit som forbindelse gjør susen. Mister du den ute i felten kan du lett lage en ny. Heldigvis i mitt tilfelle fant jeg en henslengt hermetikkboks. Ved hjelp av spissen på kniven klarte jeg å lage en ny. Blikket må ha en viss kvalitet, metallet som gassboksene er laget av duger ikke. Vil du være sikker på å alltid ha en forstøvningsplate lag et par hjemme etter at du har spist Joika til middag. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.