Gjest Srx (Ron) Skrevet 4. august 2012 Skrevet 4. august 2012 http://www.dagbladet.no/2012/08/04/kultur/kunst/fittjar/utstilling/22800049/ Folk er rare, og vi er kansje enda rarere. Jeg elsker mine soloturer på fjellet. Som regel har jeg sjelden lengre perm hjemmefra enn maks en uke. Men at å være alene uten noen å snakke med i 15 dager gjør at man kommer på dagbladets nettavis????? "sjokk" Siter
Molg Skrevet 5. august 2012 Skrevet 5. august 2012 Jeg synes de heller skulle ha fokusert litt på de som reiste over atlanteren i robåt jeg. De fortjener mye mer oppmerksomhet en dette! Siter
Phaser Skrevet 5. august 2012 Skrevet 5. august 2012 Skummet bare igjnnom. Koselig at de skriver om slike ting syns jeg. Det blir muligens noe sensasjonspreget men artigere lesing enn mye annet i avisen Siter
totoni Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 Kult kunstprosjekt, men elendig overskrift. 15 dager uten å prate med noen skjer titt og ofte for meg hvertfall. Typisk sanke-klikk-oversikt. Siter
Phaser Skrevet 6. august 2012 Skrevet 6. august 2012 Forøvrig bor det mennesker i selveste oslo og sikkert mange andre større og mindre steder i Norge som sørgelig nok aldri snakker med noen. Det må være jævlig ensomt og bo i en "storby" med så mye folk og ikke ha noen å snakke med. Da er det etter min mening mindre ensomt å bo ett sted der det faktisk ikke finnes folk. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.