Gille Skrevet 2. august 2012 Skrevet 2. august 2012 Tenkte og ta buss inn til snøheim og gå opp på Snøhetta . Noen som vet hvor mange timer man bruker på en slik tur ? Siter
Tobben76 Skrevet 3. august 2012 Skrevet 3. august 2012 Hei. Jeg gikk der i forrige uke. Da brukte vi 3 t 45 min opp og ned inkl. pauser. Det som står på DNT`s lister er at man bør beregne 3 - 3 1/2 time hver vei. God tur! -T Siter
ols Skrevet 7. august 2012 Skrevet 7. august 2012 Hei. Jeg gikk der i forrige uke. Da brukte vi 3 t 45 min opp og ned inkl. pauser. Det som står på DNT`s lister er at man bør beregne 3 - 3 1/2 time hver vei. God tur! -T brukte du 3 timer og 45 min tur/retur? Siter
SturlaS Skrevet 7. august 2012 Skrevet 7. august 2012 I fjor brukte vi 5 timer fra Snøheim til toppen og tilbake. Da var vi 4 stk og "noen" av oss var ikke spesielt spreke den dagen så det gikk i veldig overkommelig tempo. Også inkludert pauser. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.