Gå til innhold
  • Bli medlem

Forgiftet av fjellbekken ?


Gjest Fjellfinn

Anbefalte innlegg

Gjest Fjellfinn

Mandagens tur mot Grefstadfjellet vart dryg, og jeg møtte snøen rett oppom Grefstadhytta

på ca 600 moh, etter 500 m omtrent rett opp.

La meg ned og drakk av en bekk som kom fra fjells, trodde jeg, men kartet viste ingen bekk der ...

Kom meg til topps, men bare så vidt nedigjen og mata gullfiskene i røsslyngen voldsomt vel nede ved Storslåtthaugen igjen.

Idag, fredag, er 5. døgnet med magefaenskapet og hausvimmelhet, og jeg kan så vidt stavre meg over kjøkkengolvet etter Cola.

Det jeg lurer fælt på er

-- har fjellbekken forgifta meg ?

-- eller er det en gammeldags farang ?

(farang kan jeg ikke huske å hatt i de siste mannsaldre..)

Å nå som Trønderværet slo seg på godsida så er dette ekstra ille !

-----

arild

www.krovoll.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Eg drakk smeltevatn ein vår, og hamna på sjukehus etterpå pga bakterien kampylobakt. Kan kome av daude dyr (lemen td). Eg var sjuk over ei veke, og fekk til slutt væske i kroppen intravenøst. Men slikt skjer heldigvis sjeldan, og eg drikk fortsatt av bekkar og elvar som før.

GOD BETRING!

Tora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjellfinn
Eg drakk smeltevatn ein vår, og hamna på sjukehus etterpå pga bakterien kampylobakt. Kan kome av daude dyr (lemen td). Eg var sjuk over ei veke, og fekk til slutt væske i kroppen intravenøst. Men slikt skjer heldigvis sjeldan, og eg drikk fortsatt av bekkar og elvar som før.

GOD BETRING!

Tora

Takk for det (med svak og hes stemme..)

Jeg fant fram XL-1 boksen og begynte å drikke det, 2 skjeer på halvliteren -

det "satt" og kom ikke opp igjen!

Umiddelbart fikk jeg opp "fresen" generellt - men etter den 3. litern begynte jeg å tenke - men med lite (0) matintak så skal jeg kanskje ikke bry meg om "laus mage" ?

Torsdagens og Fredagens mat besto (kun) av 1 pose Real Turmat

(lapskausen) - det å en veldig oppstemthet og det å "satt" - det er kanskje hardt for en sart syk mage ?

Så lørdagskosen nå blir

tynn Grønnsaksuppe med kjøttboller, vann og flatbrød !

Prøver å holde meg i psykisk liv ved å veve litt da:

http://www.krovoll.net/Trollhetta/

Men jeg kom meg ikke lenger enn til tørkestativet på plena i dag før jeg måtte ta hjemkurs ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.