Kim Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Line, Trym og jeg hadde en fin vårtur til fots på Storhøi rett nord for Folldal i Hedmark. Vi savna ikke skia! Bilder er lagt ut på Bergtatt: http://www.bergtatt.net/turer/ostlandet/050519_storhoi/main.htm Siter
Svein Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Vi savna ikke skia! He,he... enkelte er vel klar for sommeren. Var selv på tur i går, og føret var som i februar..... Siter
eaa Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Fottur ja - mmm, det lukter godt av fjorgammel solvarm røsslyng, og furukvaen i lia! Nesten uvant, etter vinterens blåhvite sterilitet. Men jeg har nå ikke lagt bort skia helt ennå da... Hyttetomta var fin ja, men jeg er mer i tvil om sjølve hytta! Og Trym har blitt vegetarianer ser jeg? Bananbikkje! Siter
Rune Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 eaa, Sjekk pm vedr. Saksi! _________________ Rune. Siter
gi Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 På Nordvestlandet er det mer snø nå (over 1000 moh) enn det var i påska. Nå ser det ut til å bli mildere, så da kan det jo tenkes at det minker litt her også...... Siter
Svein Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 På nordvestlandet er det netto snøøkning i fjellet hittil i mai. Kaldere mai tror jeg vi skal lete lenge etter. Var det noen som sa global oppvarming Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.