Christoball Skrevet 22. juli 2012 Skrevet 22. juli 2012 Hei!Ettersom jeg har en uke ferie igjen, så tenkte jeg å prøve meg på noen ørret elver. Men vet rett og slett ikke hvor en kan dra?Jeg tenkte å gjøre en liten road-trip ut av det, å starter her hjemme i vestfold. Kanskje nettopp du har en elv å anbefale? Siter
Petterbrumikk Skrevet 24. juli 2012 Skrevet 24. juli 2012 ta deg en tur til lillehammer. da har du lågen og gausa og herje i. og blir du lei kan du reise opp til dokkelva som ligger litt over en times kjørertur til fjells Siter
Steinar M Skrevet 28. juli 2012 Skrevet 28. juli 2012 Eller Norges beste ørretelv Brumunda, med snittvekt godt over kiloen. Muligheter for ørret opp til 5kg, realistisk med 2kg Siter
squidman Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 Hadde tenkt meg til Eksingedalen i Hordaland, men blir litt langt. Forsøker og få til både ubebodd villmark, vestlandsnatur OG ørretelv..ikke let gitt! De fleste flotte ørret-elv på vestlandet har desverre vei ved siden av..og mye vei-traffikk... tight lines Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.