koffar2 Skrevet 22. juli 2012 Skrevet 22. juli 2012 Har sett at man får kjøpt klær\myggnett osv som er behandlet med permetrin Er det noen som har erfaring med å behandle klærne selv? ser at man får kjøpt det blandt annet på nomaden.no Siter
Jan-Eilert Pedersen Skrevet 22. juli 2012 Skrevet 22. juli 2012 Jeg har behandlet hundekløver og hunder med permetrin. (Bikkjene får x-pot på seg. Dette er permetrin). Det funket godt. xpot bruker jeg fremdeles på bikkjene, men det er så lite innsekter her sørpå at jeg ikke har behandlet kløvene siden jeg bodde i Finnmark. Klær har jeg ikke behandlet Siter
Zabel Skrevet 5. august 2012 Skrevet 5. august 2012 Kun benyttet det på et vepsebol. Det ble fort kveld der oppunder taksteinen. Siter
Gemajohn Skrevet 5. august 2012 Skrevet 5. august 2012 Kjøpte permithrin på apoteket. 0.5%. Syntes ikke den ga overbevisende effekt på Finnmarksvidda. Mange mygg satt på den behandlede myggnettingen. muligens litt bedre effekt på et par hansker som ble sprayet. Fikk ikke stikk gjennom tynne tøyhansker. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.