Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var og kjøpte et Helsport Ringstind Light 2 på xxl for litt over en uke siden og betalte 2199,- det var også nettprisen på teltet akkurat da. I dag ser jeg at xxl har justert opp prisen på nett til 2599,- altså en prisøkning på 400kr.

Jeg skulle også kjøpe 2 Fjellheimen 3 camp som var priset til 2799,- hos min lokale xxl forhandler, men det var tomt da jeg kom dit. (Nettpris da var 3299,-). Jeg fikk beskjed om at den andre xxl butikken i Trondheim hadde 2 telt ennå. Dro dit og der var teltet priset til 4399,-!!!

Jeg sa at nettpris var 3299,- og han sa ok jeg skulle få det til den prisen. (2200,- i avslag med en gang på 2 telt).

Jeg sa også at på den andre xxl butikken var teltet priset til 2799,- (dette trodde de ikke på og sa at det måtte være en feil og at prisen var og forble på 3299,-).

Jeg endte som sagt opp kun med og kjøpe et Ringstind Light 2 telt.

I dag er ikke lengere Fjellheimen 3 camp og finne i nettbutikken til xxl..?? Hvorfor?

Noen som har en formening om hva xxl driver med? Mistet den gode avtalen med Helsport kansje?

Annonse
Skrevet

Varene forsvinner fra xxl.no i det øyeblikk nettbutikken ikke har flere igjen på lager, uavhengig av om det er igjen i fysisk butikk.

De dukker opp igjen i nettbuttikken, idet varen kommer på lager igjen.

Angående priser på nettbutikken, er de (som oftest) påvirket av/lik den laveste pris i fysisk butikk.

Denne vil derfor kunne sprette opp og ned, avhengig av hvordan lokal konkurranse på aktuell vare er lokalt hos de fysiske butikkene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.