Michael Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Hejsa!! Jeg skal til at købe nye solbriller, som gerne skal være super gode til brug, når jeg er på vandreture i de norske fjelle. Jeg vil gerne have gode råd angående hvilke brille mærker jeg skal gå efter, og hvilke slags brilleglas der er de bedst - pris har ingen betydning Venlig Hilsen Michael//Danmark Siter
Yngve Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Cebe Centeniel tror jeg de heter,briller jeg har lyst på selv.Topp optikk,sidebeskyttelse,justerbare stenger.1300 Nkr. Noen flere tips? Siter
Fiskern Skrevet 16. mai 2005 Skrevet 16. mai 2005 Cebe har flere briller som er supre. Har selv et par som jeg har brukt i snart 5 år - knallgode. Tre ulike glass, god sidebeskyttelse - merker ikke at de sitter på. Siter
Kjell Iver Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 jeg kjøpte i vinter et par Cebe 2000 fra USA på e-bay og er kjempefornøyd med dem. Koster en brøkdel av hva det koster her hjemme. Jeg betalte 45 dollar og handlet hos han som har denne auksjonen: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=15666&item=8191351081&rd=1&ssPageName=WDVW Merk: De brillene som han har der, står det ikke Cebe 2000 på, det gjorde det på mine. Kontakt han før du evt byr og spør om det. Current bid er 1 dollar og det er 6 timer igjen. Mvh Kjell Iver Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.