Palle Skrevet 23. juni 2012 Skrevet 23. juni 2012 Jeg planlegger en kajakktur på Nidelva fra Vrådal til Arendal. Min plan er, at jeg kjører i bil til Vrådal, forlater kajakken her og kjører til Arendal. Her parkerer jeg bilen og tar bussen tilbake til kajakken i Vrådal. Da padler jeg til Arendal. Vet noen et sted i Arendal, hvor jeg kan parkere ca 1 uke? Det bør fortrinnsvis være et sted, som er nær både elva (eller havet) og Arendal Bussterminal. Dels vil jeg ikke ha for langt å gå etter at jeg parkerte bilen, og dels jeg vil ikke forlate kajakken uten tilsyn for lenge Arendal sentrum (Det tror jeg er mer sikkert i Vrådal). Jeg har søkt på Arendal kommunes nettsted etter parkering, men jeg kan ikke finne noen, hvor jeg må parkere mer enn 8 timer. Palle Dam, Danmark PS: Oversatt fra dansk til norsk av Google Translate. Beklager evt. feil. Siter
bjoern Skrevet 23. juni 2012 Skrevet 23. juni 2012 Jeg planlegger en kajakktur på Nidelva fra Vrådal til Arendal. Min plan er, at jeg kjører i bil til Vrådal, forlater kajakken her og kjører til Arendal. Her parkerer jeg bilen og tar bussen tilbake til kajakken i Vrådal. Da padler jeg til Arendal. Vet noen et sted i Arendal, hvor jeg kan parkere ca 1 uke? Det bør fortrinnsvis være et sted, som er nær både elva (eller havet) og Arendal Bussterminal. Dels vil jeg ikke ha for langt å gå etter at jeg parkerte bilen, og dels jeg vil ikke forlate kajakken uten tilsyn for lenge Arendal sentrum (Det tror jeg er mer sikkert i Vrådal). Jeg har søkt på Arendal kommunes nettsted etter parkering, men jeg kan ikke finne noen, hvor jeg må parkere mer enn 8 timer. Palle Dam, Danmark PS: Oversatt fra dansk til norsk av Google Translate. Beklager evt. feil. prøv å ta kontakt med turisforeningen, de burde vite slike ting. Et alternativ er å padle inn til en båt-marina, der burde det være trygt å etterlate kajakken. Siter
Bogge Skrevet 24. juni 2012 Skrevet 24. juni 2012 Hei Palle Jeg bor i Arendal, nærmere bestemt på Hisøy. Send meg en PM med litt detaljer ang. tidspunkt osv så kan jeg hjelpe deg. Jeg har kajakkbøyler på bilen også, så jeg kan hente deg i byen dersom jeg er hjemme. 1 Siter
Palle Skrevet 26. juni 2012 Forfatter Skrevet 26. juni 2012 Bogge, jeg har sendt dig en PM. Palle Dam Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.