Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg planlegger en kajakktur på Nidelva fra Vrådal til Arendal. Min plan er, at jeg kjører i bil til Vrådal, forlater kajakken her og kjører til Arendal. Her parkerer jeg bilen og tar bussen tilbake til kajakken i Vrådal. Da padler jeg til Arendal.

Vet noen et sted i Arendal, hvor jeg kan parkere ca 1 uke? Det bør fortrinnsvis være et sted, som er nær både elva (eller havet) og Arendal Bussterminal. Dels vil jeg ikke ha for langt å gå etter at jeg parkerte bilen, og dels jeg vil ikke forlate kajakken uten tilsyn for lenge Arendal sentrum (Det tror jeg er mer sikkert i Vrådal). Jeg har søkt på Arendal kommunes nettsted etter parkering, men jeg kan ikke finne noen, hvor jeg må parkere mer enn 8 timer.

Palle Dam, Danmark

PS: Oversatt fra dansk til norsk av Google Translate. Beklager evt. feil.

Annonse
Skrevet

Jeg planlegger en kajakktur på Nidelva fra Vrådal til Arendal. Min plan er, at jeg kjører i bil til Vrådal, forlater kajakken her og kjører til Arendal. Her parkerer jeg bilen og tar bussen tilbake til kajakken i Vrådal. Da padler jeg til Arendal.

Vet noen et sted i Arendal, hvor jeg kan parkere ca 1 uke? Det bør fortrinnsvis være et sted, som er nær både elva (eller havet) og Arendal Bussterminal. Dels vil jeg ikke ha for langt å gå etter at jeg parkerte bilen, og dels jeg vil ikke forlate kajakken uten tilsyn for lenge Arendal sentrum (Det tror jeg er mer sikkert i Vrådal). Jeg har søkt på Arendal kommunes nettsted etter parkering, men jeg kan ikke finne noen, hvor jeg må parkere mer enn 8 timer.

Palle Dam, Danmark

PS: Oversatt fra dansk til norsk av Google Translate. Beklager evt. feil.

prøv å ta kontakt med turisforeningen, de burde vite slike ting. Et alternativ er å padle inn til en båt-marina, der burde det være trygt å etterlate kajakken.
Skrevet

Hei Palle

Jeg bor i Arendal, nærmere bestemt på Hisøy. Send meg en PM med litt detaljer ang. tidspunkt osv så kan jeg hjelpe deg. Jeg har kajakkbøyler på bilen også, så jeg kan hente deg i byen dersom jeg er hjemme.

• Liker 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.