Kjellis Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Var på ute på årets første telttur sist helg, sammen med kpl her på forumet. Vi gikk til et område i min hjemkommune hvor jeg aldri har fisket, bare gått på rypejakt. Håpet var at vannene skulle huse fin fisk... Først bratt oppstigning til Amerikavatnet på 507 moh hvor vi slo leir på fredag. Gikk dagstur på fiske og en "topptur" til Amerikabruningen 680 moh på lørdag. Fisket? Det var ikke all verden, bare småfisk. Legger ut noen bilder fra turen. På tur opp: Utsikt tilbake: Straks fremme til vannet: kpl slår leir: Hjemmet mitt: Hva passer bedre enn amerikansk gryte til middag: Kveldsfiske: Vandring: I følge kartet et lite navnløst tjern: Lillauren funket godt: Jeg nyter utsikten: Teltene kan med godvilje ses nede ved vannet: På toppen av Amerikabruningen: Glemte smøret hjemme, så det ble kokt fisk til kvelds: På tur hjem: Blir å jakte etter storørretene i andre vann neste gang Vis rapporten i Turkartet Vis større kart 1 Siter
martin.m Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Fine bilder Kjell Gunnar. Likte Lilleaurebildet Så ut som en riktig kosetur. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.