Bergtass Skrevet 17. juni 2012 Skrevet 17. juni 2012 Noen andre som har erfaring med at spennene på kompresjonsreimene spretter opp ved maskulin kompremering? Gikk over fra Bergans Viking og må si skuffelsen var stor, to av seks spenner spretter opp når jeg drar skikkelig til. Siter
Finstad Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Kan ikke si at jeg har vært borti det samme. Hadde sprengfull sekk på tur fra i går til i dag, og kompresjonsreimene holdt hele veien.. Siter
Bergtass Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Skrevet 19. juni 2012 Har ikke hørt om problemet før selv, men er som sagt to av 6 spenner. Og siden kvitteringen er borte så yter ikke Arcteryx noe service så jeg må betale for reperasjon på en splitter ny sekk selv. Siter
Finstad Skrevet 19. juni 2012 Skrevet 19. juni 2012 Det er nedtur. Man forventer ikke det på en helt ny sekk til den prisen. Hvilke av reimene var det? Skal følge med litt framover og se om det samme skjer med min. Har bare vært på 4 turer med den sekken foreløpig.. Siter
Bergtass Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Skrevet 19. juni 2012 Er nettopp det, man forventer "litt" mer av et produkt av den prisen og den levrandøren. Men det som nesten overrasket meg mest er at Arcteryx ikke har bedre kundeservice i Norge, kan sikkert sende den over pytten men da blir det nesten billigere å kjøpe en ny. Er den nederste av de tre på siden på venstre side, og den øverste på høyre side. Så er ikke noe system i det, sikkert bare en produksjonsfeil på mottagerene. Men imponerende at de ikke har noe system for reklamsjon i Norge utenfor butikkene. Siter
Ides Skrevet 21. juni 2012 Skrevet 21. juni 2012 Bergtass skrev (På 19.6.2012 den 10.17): Har ikke hørt om problemet før selv, men er som sagt to av 6 spenner. Og siden kvitteringen er borte så yter ikke Arcteryx noe service så jeg må betale for reperasjon på en splitter ny sekk selv. Du betalte kanskje med kort da du kjøpte sekken? I så kan du ta med en bankutskrift tilbake til butikken (om du handlet i en slik. Bankutskrift holder som regel som dokumentasjon. Handlet du på en norsk nettbutikk kan du ta kontakt med dem på telefon, få en e-post adresse og sende over skannet bankutskrift av transaksjonen. Handlet du på en utenlandsk butikk så er det nok vanskeligere. Har forøvrig også Arteryx sekk, 75L og har aldri hatt noen stroppeproblemer til tross for tung sekk og større bører en jeg egentlig er i stand til å bære Siter
masjstovel Skrevet 21. juni 2012 Skrevet 21. juni 2012 Ides skrev (På 21.6.2012 den 19.31): Du betalte kanskje med kort da du kjøpte sekken? I så kan du ta med en bankutskrift tilbake til butikken (om du handlet i en slik. Bankutskrift holder som regel som dokumentasjon. Handlet du på en norsk nettbutikk kan du ta kontakt med dem på telefon, få en e-post adresse og sende over skannet bankutskrift av transaksjonen. Handlet du på en utenlandsk butikk så er det nok vanskeligere. Har forøvrig også Arteryx sekk, 75L og har aldri hatt noen stroppeproblemer til tross for tung sekk og større bører en jeg egentlig er i stand til å bære Ringer du, eller drar innom banken så får du også tilsendt stemplet kvittering på transaksjonen, som bør holde i massevis:) Siter
Bergtass Skrevet 22. juni 2012 Forfatter Skrevet 22. juni 2012 Takk for tips! Men den ble betalt kontant, så det er ikke noen mulighet. Men snakket med goretexservice på Aukra og de reparerer den på Arcteryx sin garanti, så det er håp. Ides: Har aldri hørt om problemet selv, og det var 4 av 6 spenner, så tydeligvis et dårlig parti. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.