Lofoten Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Ikke noen utfyllende tur-rapport, men endelig kom jeg over et vann med kilosrøye som Finnmark er kjent for! Etter fem minutter fiske satt første fisken, ei feit røye på anslagsvis halvannet kilo. Virket å være i brukbar kondisjon også da den ruset ut en del ganger før jeg fikk den på land. Tatt på sluk av typen Panther Martin 6g. Røye nummer to gikk på ikke så lenge etter, også den av fin størrelse. Hadde på ei tredje røye som slapp, og ikke lenge etter slet jeg sluken så da valgte jeg å gi meg for dagen. Hit skal jeg tilbake! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege P. Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Du verden! Det var nydelig fisk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Bjarne H.S. Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Grattis med lekker fisk!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjellis Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Flott fisk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofoten Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Ja moro å få fisk av litt størrelse til en forandring! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totoni Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Wow! Sjeldent jeg ser så flott fisk!. Takk for at du deler litt av opplevelsen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helge.R Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Steike den va fin. Godt og se at noen får noe på spinner (så slik ut på bilde) Aldri fått noe på spinner.....SULTEN nå!!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofoten Skrevet 26. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2012 Hei, det er en spinner ja, type Panther Martin 6g. Svart med gule prikker. Var med en kompis og fisket i fjor sommer i et lite vann oppi Gallok (Finnmark), hvor kompisen min dro fisk etter fisk (ørret) på den spinneren der. Jeg som stod 50 meter unna fikk fint lite på de ulike variantene jeg prøvde. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helge.R Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Ble sugen på å prøve spinner igjen etter ditt innlegg. Dro til et vann i Larvik og fikk til min store overraskelse 3 fine ørret pinner. Etter 30år med fiske skulle det endelig snu. Spinner funker...Jippi. Takk for at du gav meg trua til bake. :-P :-P 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofoten Skrevet 28. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2012 Ble sugen på å prøve spinner igjen etter ditt innlegg. Dro til et vann i Larvik og fikk til min store overraskelse 3 fine ørret pinner. Etter 30år med fiske skulle det endelig snu. Spinner funker...Jippi. Takk for at du gav meg trua til bake. :-P :-P Høres bra ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molg Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Lenge siden jeg selv har fisket nå.. Må nok prøve å gjøre det en gang i sommer. Det var en flott fisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.