Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en kamerat skal nordover på fisketur i sommer. Vi har bestilt flybilletter til Alta, og drar derifra en uke senere. Men vi har ikke klart å finne ut hvilke områder som vi burde traske i. Sett på muligheten om å ta buss sørover til Kautokeino, ta utgangspunkt i Maze, gå mot stabbursdalen fra Sennalandet, etc. Etter uttallige timer med googling har vi ikke klart å finne et område som peker seg ut ift de andre.

Målet vårt på turen er å kunne fiske i elver og vann med både tørrflue og sluk, hvor det er helst ørret vi ønsker. Vi ønsker å være mest mulig alene, men ikke krise om vi treffer på en eller to personer.

Vi er begge i god fysisk form og har ingen problemer med å gå!

Håper noen der ute har sitter på litt informasjon som de vil dele med oss!

Annonse
Skrevet

Det kan dere godt gjøre ja, fin tur det også. Men om dere kun har ei uke på dere så kan det jo bli litt knapt med tid hvis dere i hovedsak ønsker å fiske? Så det blir litt alt ettersom hvilken type tur dere ønsker dere :)

• 5 måneder senere...
Skrevet

Heisann! Jeg skal flytte opp til Alta nå i januar 2013, å er veldig gira på å finne ut mere om hvor jeg kan gå for å fiske da med Alta som start. Hva fant dere ut? Å event. Hvor fant dere det ut på nett etc?

Mvh Tor erik

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.